fredag den 10. september 2010

Min inspiration, min søster og engle

Datoen er planlagt for at tage billeder af min søster til hvores julemateriale.
I den forbindelse var jeg ude og finde denne søde cardigan, som skal bruges på billederne, jeg ville lige vise den, jeg syntes den er mægtig sød, den er fra Dranella.




I weekenden skal jeg eksperimentere lidt med engle... ja lidt moderne engle :) !




Jeg finder især megen inspiration i disse 3 blade, dem kan jeg varmt anbefale, virkelig gode kvalitets blade.
Ja, jeg er blomsterdekoratør, men man kan få rigtig meget ud af at følge med i modebladende :)

6 kommentarer:

johnjustesen sagde ...

Kære Iben:o)

Hvem der bare var din søster:o)Og skulle iføres denne totalt lækre cardigan:o) Den er virkelig flot:o)

Under gennemlæsningen af dine tidligere blog-indlæg faldt jeg fuldstændig på halen over det helt fantastiske billede af din søster. Er du selv fotograf, blomsterdekoratør og stylist på disse søsterlige kunstværker?
Er det noget du gør i professionelt? Glæder mig meget til at se billedet her på bloggen engang.

Jeg er ikke nogen rigtig kvinde (SUK:o) for jeg læser slet ikke modeblade:o) Hvis jeg får et "dameblad" i hånden, skynder jeg mig at bladre magasinet igennem for at se, om der er noget med blomsterdeko`er, have eller bolig og er der ikke det, så gider jeg det ikke. Så vil jeg meget hellere gå ind på en blog som f.eks din, hvor jeg altid kan finde lige netop det, der er min passion og interesse.

Moderne engle....det lyder spændende:o) Jeg elsker engle, men det skal helst være de klassiske eller nogle helt aparte og skæve af slagsen....ikke for tuttenuttde:o)

SUK...din søster er ALTSÅ heldig:o)

Rigtig god weekend til jer på dejlige Fyn:o)

Mange kærlige hilsner,
TANTE GRØN

Iben Riis sagde ...

Hej TANTE GRØN :)TUSIND TAK for din hilsen you made MY day :)
Hvad det angår at tage billederne o.s.v. så må jeg sige ´learning by doing´vi har det sjovt med det og så hjælper det jo også vanvittig meget at min søster er fotogen. Men vi blev nødt til at trække det lidt ud, for hun bliver møg brun om sommeren :) ... en´juleengel der er så brun går vist ikke .. ha ha .
TANTE GRØN jeg HÅBER altså engang at se dig med din egen blog, det skal siges at jeg er fuldstændig håbløs til computer, men med denne blog legede jeg mig frem, det er overraskende nemt :)så jeg håber at du engang siger, nu skal det være ! Du kunne bidrage med så meget :)
Rigtig mange hilsner herfra til dig :)
Iben.

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Hej
Jeg er da helt fjantet med din nålepude-stol - er det et arvestykke?

Iben Riis sagde ...

Hejsa Sussi, nålepuden fandt jeg engang på et loppe marked til 20 kr, der var oprindeligt noget rødt velour på, men det var ikke så lækkert mere, så det blev skiftet ud med noget sort filt :)
Iben.

johnjustesen sagde ...

Iben, ikke nok med at din søster er smuk og fotogen, - hun bliver ovenikøbet også møgbrun om sommeren:o)

Tusind tak for din tiltro til mine evner, og for at sige, at jeg har noget at bidrage med, hvis jeg lavede min egen blog:o) Men ikke nok med at jeg er ufatteligt teknisk ubegavet, så har jeg også en travl hverdag med en datter, der p.g.a en hård start i livet, har fået nogle senskader/følgeskader. Det kræver meget træning, mange øvelser, meget lektiehjælp etc etc. Og så er der en have, der hele tiden vokser sig større og som er min helt store passion her i livet, så selvom jeg kunne finde ud af, at lave min egen blog, ville jeg aldrig kunne finde tiden til det. Så ville jeg jo slet heller ikke have tid til at nyde din blog - og det går jo virkelig slet slet ikke:o)

At nyde andres blogs er mit lille frikvater og pusterum i hverdagen. Så en stor tak for det:o)
Nu kalder kødgryderne.

Mange hilsner,
TANTE GRØN

Anonym sagde ...

Matchless ämne, är det mycket intressant för mig)))) TACK frkiberis.blogspot.ru TEAM