fredag den 17. september 2010

Ups.. jeg kunne ikke lade være :)

Da jeg skulle bestille varer fra Bloomingville, så kunne jeg ikke stå for denne bedårende bluse... og ja.. jeg er en blomster/ brugskunst forretning :)ikke en tøjforretning :)





Så har vi fået mange nye glas hjem, så vi kan få tændt nogle lys, når det nu begynder at bliver gråt og blæsende i vejret....hygge :)





Begyndte i dag og bruge hvores nyindkøbte græskar.






En rigtig sød ide´.. kunden kom med kurven, små tuttenuttede garnruller og strikkepinde, det er selvfølgelig til en´ der holder meget af at strikke :)
Og så skulle den pyntes med blomster.






Hyg´ Jer :)
Iben

5 kommentarer:

Merete sagde ...

De er "glimrende" de små græskar - super skønne altså ;0)

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Nøøøj en fin sangskjuler.

johnjustesen sagde ...

Iben, du er for lækker:o) Jeg er VILD med din deko med bling-bling græskarrene:o) Der er sådan en eventyrstemning over alle dine kreative frembringelser. GODT jeg bor så langt væk fra din butik, ellers ville der komme mange "ups"er med mig hjem. Jeg ville have lyst til at købe DET HELE:o) Uha uha:o) Var selv på shopping med to teenagerpiger på jagt efter smart tøj idag (een stor tålmodighedsprøve!!!!) og vi havnede meget apropos også i en butik, der hed "Upz".....et meget passende navn for en tøjbutik, ikke?

Sikke en god og sød ide til en sangskjuler.

Med fredagssnolder, stearinlys og din blog glemmer man jo helt efterårsstormen der raser udenfor.

RIGTIG GID WEEKEND.

TANTE GRØN

johnjustesen sagde ...

UPS...der skulle naturligvis ha` stået "god" og ikke "gid" weekend. Fingrene var lidt for hurtige på tastaturet.

TANTE GRØN, der nyder den inspiration du videregiver

Lisbeth Abildskov sagde ...

Hej Iben, jeg kan heller ikke stå for det lækre tøj hos Bloomingville, kunne godt tænke mig at bruge det som "arbejdsuniform" til mig og pigerne i butikken. Hvor er de seje dine bling-bling græskar, de kan da lyse op på en kold efterårsdag. Ha en god weekend Hilsen Lisbeth