lørdag den 11. september 2010

Sensommer på sofabordet.. og euculyptus

Denne tid på året er simpelhen fantastisk, jeg bliver vildt betaget af de farver der kommer udenfor i haven og jeg kan ikke lade være med at trække dem ind i hvores bolig.
Selvom jeg syntes, at de hjem der er holdt helt i lyse farver er fantastisk flotte.. hvis det var hos mig så ville jeg komme til at " kede mig " :)
Noget andet som jeg er helt vild med, så er det euculyptus, dem hvor der sidder nogle bær på er så dekorative, om det er i buketter eller alene,kranse og meget andet.









Nå.. men englene kalder.... I ved min lille eksperiment med moderne engle :) :)
God lørdag aften :)

1 kommentar:

johnjustesen sagde ...

Kære Iben!

Sikke en masse guf, du har lagt ind på bloggen, mens jeg har haft en travl travl weekend:o)
Du er så dygtig til at skabe stemninger.
Jeg elsker også denne tid, hvor der er sådan en skønhed i naturens forfald og hvor naturen bugner med lækkerier lige til at tage med sig hjem.

Jeg holder i det hele taget også meget af, at hente ting ind i huset, der passer til årstiden. Kunne f.eks aldrig finde på, at købe en buket asters om foråret. Det betyder meget for mig, at bringe årstiden indendørs, da det giver sådan en dejlig stemning.

Stemningsfulde hilsner,
TANTE GRØN