søndag den 12. september 2010




4 kommentarer:

johnjustesen sagde ...

Hvor er de dog romantiske og bedårende dine engle, Iben! Jeg er fuldstændig forliebt i dem:o) :o)
Sælger du pr postordre? :o)

Du er noget af en multikunstner, må jeg sige:o)
En dame med mange talenter:o)

Mange engleelskende hilsner,
TANTE GRØN

Iben Riis sagde ...

Hej TANTE GRØN
Tak for dine komentarer på de forskellige indlæg :) :)
Ja, der er altså noget fantastisk over denne årstid, skønt :)
Har lige været til fødselsdag ved min søster, om 14 dage tager vi billeder og jeg tror vi gør hende til en sød nutidig engel......:)
Jeg er smadder glad for at du kunne li´ englene, jeg eksperimeterer lidt videre, men HVIS du har lyst, kan vi sagtens sende med postordre, og hvis, så vent og se de andre jeg laver :) :)
Mange mange hilsner herfra til dig & co.
Iben.

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Den søde engel har rigtig fået "bobbet" hår ser det ud til, rart at vide at vi ikke taber interessen for at se lidt godt úd, når engang vi bliver engle :D

Hannes dagbok sagde ...

Hei vakre:=)

Så nydelig hun er..
Håper helgen din har vært super!

Klem, Hanne