søndag den 5. september 2010

Frk. Iberis´s inspiration til julen 2010

Billederne her viser i store træk hvilke farver der kommer til at indgå i Frk. Iberis´s jul 2010.
Der vil være et stort tema der hedder ´Poesi´
Naturligvis kommer der også til at indgå lidt mørkerøde farver og et tema holdt i creme og natur.
Nu er jeg på vej ud for at købe blondestof som også skal bruges til julepynt og som vi selv skal farve med naturfarve...
God søndag :)


Dette billede er fra sangeren Katie Melua, det er i hendes cover på hendes nyeste cd ´The house´ jeg syntes at det nogle super lækre farver








Min "lidt" overlæssede knage, viser også nogle af de farver der kommer :)



3 kommentarer:

Loppe sagde ...

WAUW....
I´m in heaven...

Fantastiske farver på vej...Lige mig !!!
Kan se du har klippet ting ud som jeg selv har hængt op.. lidt sjovt.

Fredag den 5. november ( om 100 år ) ved jeg at jeg er i Middelfart... Håber I har åbent og at DU er der Iben...

( tror også jeg er der om lørdagen)

Glæder mig til at se hvad I har fundet på!!

STORT KNUS
Loppe

Iben Riis sagde ...

Jjaaiiii Loppe, det ville være hyggeligt :)
I will be there.
Glæder mig til at se dig.
STORT KRAM herfra :)
Iben.

johnjustesen sagde ...

SUK...gid den pokal med pletter i luften stod hjemme hos mig:o) Og gid dette lækre tøj hang i mit klædeskab.....suk:o) GOD STIL, IBEN!

De bedste mandagshilsner,
TANTE GRØN

PS: Vi er simpelthen SÅ glade for vægfontænen:o) Det er en daglig glæde at lytte til denne afstressende plasken:o)