mandag den 20. september 2010

Det kan helt klart anbefales...

Svinklev Badehotel, smukke omgivelser og lækkert mad.
Hr. Iberis og jeg var lige oppe og vende søndag til mandag :)
Det smukkeste ved det, er nærmest det, at når man er deroppe, så taler alle meget lavmælt, næsten af respekt for badehotellets historie og selvfølgelig for dem der opholder sig der, alle ved at man er der for at slappe af og mærke atmosfæren.
Vi oplevede også havet brusen og kraft , ganske enkelt smukt :)





Og så skulle vi da lige samle lidt, til de kommende dekorationer :)

3 kommentarer:

johnjustesen sagde ...

Kære Iben:o)

Var i sommerhus i Svinkløv i sommers og i den forbindelse inde på Svinkløv Badehotel og få eftermiddagskaffe og kage.
Jeg er også fuldstændig forelsket i dette gamle badehotel. Det emmer af nostalgi, æstetik og stemning. Man køber ikke alene en kop kaffe eller et ferieophold. Man køber en stemning, en oplevelse, en følelse - og befinder sig pludselig i en tidslomme, hvor tiden står stille og verden endnu ikke er gået af lave. Det er ikke blot et badehotel, men en sindstilstand.
De forskellige farveafsnit er en fryd for øjet.

Badehotellet ligger jo i de smukkest tænkelige omgivelser - en ekstra bonus.

Når jeg vinder den der berømte million i Lotto booker jeg flux en uge på Svinkløv Badehotel.

Ja grene med lav er vidunderlige til juledekoer.

Haven kalder......

Hav en skøn tirsdag.

TANTE GRØN

Lisbeth Abildskov sagde ...

Hej Iben. Det var da lækkert med et sådan lille romantisk ophold, det er skønt at komme hjemmefra, for der skulle vel ikke støvsuges og sættes blomster i vand:-)Så har du fyldt overskuds tanken op, eller skal der mere til? Kan se du er i fuld gang med julehyggen, du er så flittig, her synes jeg ikke jeg når noget, vi har mange begravelser og synes de tager alt tiden, men man må vel ikke klage...Ha en god dag Hilsen Lisbeth

Iben Riis sagde ...

TANTE GRØN ingen kan " sige det" som du kan :) lige i øjet :)
Lisbeth, jeg har det rigtig fint med at være afsted 1 døgn, så er jeg faktisk klar til at komme hjem igen :) hjem til dyrene og andre ting der skal ordnes :)Det er lige med at finde den overskud til at tænke jul, det har du i´kke nu, men det kommer, lige pludselig kommer det over en´, forleden dag holdt pigerne og jeg julemorgenmøde... ja og med klassisk julemusik, så var stemningen ligesom lagt :)
Julehygger herfra :)
Iben