søndag den 26. september 2010

Billederne kom i hus.. juhuuuu

Altså først må jeg starte med at sige, at jeg har en´ fantastisk dejlig søster.

Vi fik taget RIGTIG MANGE billeder, så der er noget at vælge i mellem, og i denne proces blev jeg rigtig meget inspireret til andre juleting .. herligt, nu kan jeg slet ikke vente med at få det lavet.
Line ( hunden ) kunne slet ikke forstå hvad der foregik... galehus :) hun ville også have lippglos på ha ha ha.
Viser i morgen lidt flere billeder :)

God søndag aften
Iben.









Og selvfølgelig kunne vi ikke lade være med at fjolle :) :)


3 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Hvor sèr det spændende ud, og så har I vist også haft en sjov dag, tror jeg :D

johnjustesen sagde ...

DET SER FANTASTISK UD, IBEN:o) Du er altså noget af en multikunstner, min pige!
Glæder mig som et lille barn til flere billeder af foto-seancen imorgen:o)

Selvfølgelig syntes Line, at det var møgtræls, at du gav din søster al opmærksomheden:o) Den ville HUN jo ha` haft. Håber lipglossen klædte Line ligeså godt som din smukke søster:o)

Mange godnnathilsner fra en træt TANTE GRØN

PS: Gad vide om man kan få lipgloss med kødbens-smag? :o) Just wondering.......

Iben Riis sagde ...

Det skulle da ikke undre mig TANTE GRØN, hvis der fandtes det et sted i verdenen :) :)
Og tak for de søde komentarer :) det glæder mig rigtig meget :)... det lød da frygtelig gammeldags... nej, jeg bliver total glad i låget... :) !TAK
Ja. Sussi, vi er et par værre grinebiddere, Søs og mig, så det var rigtig godt " selskab " :) :)