mandag den 6. september 2010

Indehygge

Ja, Line skulle da ikke spørges 2 gange om hun ville med op sofaen og hygge :)
Selv om at det er fint vejr udenfor om dagen, så syntes jeg nu at det er dejligt at trække i et par tykke sokker om aftenen.
Forøvrigt så er det nogle sokker vi har i Frk. Iberis :) :)



Så har jeg været på jagt i skuffer og skabe, kender i det med at man har købt noget tøj og så følger der en ekstra knap med ell lign. ! dem har jeg fået lagt hist og pist, men nu skal de bruges til julepynt :)



Vil ikke forstyres :)



Ha´en´hyggelig mandag aften.

3 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Dejlige sokker, mine kolde bare tæ'er ville ønske at jeg havde sådan nogen - jeg må hellere finde et eller andet lunt til dem. Også god aften til dig, men det ser ud til at du forstår at hygge :-)

johnjustesen sagde ...

Ja, undskyld jeg forstyrrer, men det der det ser altså rigtig hyggeligt ud:o):o) :o)

Hyggelige hilsner,
TANTE GRØN

Iben Riis sagde ...

Line´: det gør ikke noget når det er dig TANTE GRØN :) :) :)