mandag den 27. september 2010

More pictures from the set :)












3 kommentarer:

johnjustesen sagde ...

Fantastisk ide at blomster/juleudsmykke en smuk kvinde:o) Det er bare så lækkert at kigge på.

Hav en god start på den nye uge.

Kærlige hilsner og tanker,
TANTE GRØN

Iben Riis sagde ...

Hej TANTE GRØN.
Ja, jeg syntes at det kunne være smadder spændende hvis blomsterbrancen i det hele taget kom mere .. " ind i kampen ", der er virkelig rigtig mange dygtige blomsterdekoratører ude i den Danske land, DEM SKAL VI SE MERE TIL.
Det skulle være ligesom så mange andre brancher der hele tiden udvikler sig, for et eksempel, så har madbranchen virkelig forstået at " sælge sig selv" og gøre det spændende og interresant.. hvorfor sker der ikke det samme i blomsterbranchen, det ville da være spændende.
Nå, men nu fik jeg lige noget luft :) :)
Rigtig dejlig uge til dig også :)
Kærlige hilsner og tanker til dig fra mig.
Iben

Lisbeth Abildskov sagde ...

Hej Iben, flotte billeder, I er godt nok produktive. Hvad angår din lille opsang, forstår jeg dig godt. Her hos mig, handler det de første år om at få tjent nogle penge, alt hvad vi laver bliver tænkt i bruttoavance og hurtig salg, de rigtige priser i forhold til konkurrenten(Brugsen). Så tit bliver det, det sikre vi ved vi kan få solgt og tjene penge på, der bliver lavet, så der er til lønninger og banklån. Men lover dig at jeg skal huske på din opsang:-) Hilsen Lisbeth