søndag den 19. september 2010

Kaptajn klo :)

Da Uffe havde sit uheld med at komme ind under en´bil( og brækkede kæben) skete der også det at den ene af hans klør stritter frem :) det er nu slet ikke så dårligt når man leger med mus... lige på krogen og så blive slynget op i luften .. stakkels mus.



Line.. hvad laver du ? Uffe elsker og lege med Line, jeg ved nu ikke om Line altid syntes at han er den sødeste " lillebror" :)




Her Hr. Iberis ved at anligge en´ ny dam, eller hvad man kalder det :)








God Søndag :)

2 kommentarer:

johnjustesen sagde ...

Hej Iben:o)

Jeg skulle sige fra Uffe, at han synes Hr Iberis skal sætte en masse fisk ud i den dam/sø:o) :o)

Line og Uffe er da vist ret flinke til at "hjælpe til" når der pågår nye projekter i haven.

Ja, det er ikke så rart, at se når ens kat leger med en mus. Men det er jo deres instinkt. Den anden dag, var jeg virkelig "tapper". Min havekat Findus, som altid er med i haven, og som hjælper med at grave huller, havde haft travlt med at rode i noget vissent løv og jeg hørte pludselig en høj lyd, der lød som et pibedyr. Da jeg til min gru opdagede, at lyden ikke kom fra naboens barn, der legede med et pibedyr, men fra jordens største skrubtudse, som Findus var igang med at "lege" med, glemte jeg helt min store skræk for tudser og bar det stakkels dyr væk - dog iført et par solide havehandsker:o):o) Uha uha.....mon jeg får hår på brystet nu?

Kærlige hilsner og tanker,
TANTE GRØN

Iben Riis sagde ...

Det var MEGET MODIGT GJORDT TANTE GRØN, men ja hvad gør man ikke for de små væsner :)
Jeg har sagt til Uffe at til næste år, når der kommer fisk i, så skal han holde sig i skindet, for jeg kan godt forestille mig Uffe fantasere om, at han er en´ soldat ell. lign der skal overleve under ekstreme omstændigheder.. helt ærligt, når man kigger ud i gårdspladsen og han kommer snigende langs muren, som om at han er med i en´større spion film... ja der sker noget oppe i hovedet på ham :)som sagt så fejler hans fantasi ingenting :)
Kærlige hilsner og tanker til dig :)
Iben