torsdag den 30. september 2010

Et par billeder fra forretningen.







5 kommentarer:

Hannes dagbok sagde ...

Hei vakre!

Blir helt matt av dine fantastiske kreasjoner...de er bare nydelige!

Håper du har det bra og at helgen vi går i møte blir fantastisk!!

Stooor klem!

johnjustesen sagde ...

Iben, det er en fantastisk spændende og smuk butik du har. Her kunne jeg godt gå rundt en hel dag og bare glooooooooo:o)

RIGTIG GOD WEEKEND :o)

TANTE GRØN

Iben Riis sagde ...

Kære TANTE GRØN, meget meget ked af at "høre" om din kære kat, tænker på dig, håber du har det godt.
Mange tanker fra Iben

johnjustesen sagde ...

Kære Iben!

Tusind mange tak for dine søde ord. Som katteelsker og katteejer, kan du helt sikkert godt sætte dig ind i, hvordan det er at miste en elsket kat på sådan en hæslig måde. Jeg må indrømme, at det ikke er blevet til meget søvn i nat, for det kvalmende billede af en bidsk hund, der ruskede og molestrerede min Smilla så hún bl.a brækkede ryggen, ville ikke forlade mig.
Jeg er en stor dyreelsker (især katteelsker) og jeg har det meget meget dårligt med at se dyr lide. Jeg følte mig så magtesløs og var meget chokeret - og selvfølgelig mega ked af, at hun skulle herfra på denne uhyggelige måde.

Heldigvis har jeg stadig mine to andre katte Sigurd og min lille havekat Findus. Men er da blevet bange for, at de skal komme ud for samme kranke skæbne, da hunden bor lige ved siden af os. Men jeg kan ikke stille noget op, for det var Smilla, der gik om til hunden (tåbelige kat) og ikke omvendt.

Hav en rigtig god dag og hils Uffe og sig at han skal holde sig laaaaangt væk fra rottweilere.

Knus fra TANTE GRØN - der elsker din blog, Iben:o)

Iben Riis sagde ...

Åhhha, TANTE GRØN, det gør mig altså så ondt, sidder helt med tårer i øjnene på din vegne.
STOOORT KRAM TIL DIG FRA MIG.
Iben.