onsdag den 9. februar 2011

Vinter ude.. forår i Frk. Iberis :)




Syrengrene

10 kommentarer:

TANTE GRØN sagde ...

UHA UHA UHA DA DA DA....det går da vist helt galt, at slippe mig løs i din butik imorgen. Hvor er de deko` er lækre:o) Men jeg skal nok gemme lidt til dig Loppe, promise:o)

Blomstrende knus fra din fædrene ø

Dine deko`er bringer forår i hjertet, nu hvor meterologerne truer med vinter igen...

Anonym sagde ...

Hej Iben!
Hvor er det nogle fine dekroationer, er det nogle nye skåle du har fået hjem sidden jeg sidst var ude ved dig.Knus Marianne

Diana`s sagde ...

hvor er de fine de små pyntede skåle..så enkelt og nyselige,,,lige mig,,Lidt ..men godt..Det lyder da spændende med at Tante Grøn skal slippes løs hos dig,,kan du ikke forevige det,mens hun render rundt med mundvandet løbende,og glæder sig over dine dekorationer..jeg ville ønske at det var mig der kunne komme forbi,,men syntes det ville være i overkanten at sende en taxa...Tante Grøn ,,det lyder også spændende med jeres lille udflugt i morgen,hvem der dog bare kunne komme sådan omkring..jeg må ta revance om 3-4 uger ..hej fra Diana

Iben Riis sagde ...

GÅ VÆK VINTER :)

Marianne, det er nogle gamle dessertglas, som jeg har lavet dekorationerne i, altid fint, når det får en lille "fod" på :)

Lisbeth sagde ...

Hvor er de dog søde, Iben. Hvorfor er det så lige at jeg kun orker at købe 2 roser (er det Memory Lane den lilla hedder?) og stikke dem i hvert sit lille glas med mos, når nu du øser ud af inspirationer????

Loppe sagde ...

Torsdag kl 14 : Sidste nyt fra Frk.Iberis-butikken :

Hurraaaa..... nu fik jeg set det skønne sted... og jeg kan forsikre jer for, at de små glasskåle med dekoration er om muligt endnu mere fantastiske i virkeligheden !!!

Bare vent og se hvad jeg har med mig hjem... kommer nok på bloggen imorgen ,;o)

Begejstret hilsen fra Loppe
(p.t. i toget hjem fra Middelfart )


Kære Iben, tusind tak - jeg håber ikke jeg talte ørerne af dig ,;o) *ti hi*

Vi ses !

Iben Riis sagde ...

Hej Lisbeth, rosen der er brugt i dekorationerne hedder ´ Dolcetto `en ret ny rose på markedet :)

Haft besøg i dag af 2 FANTASTISKE bloggere, super søde :) :) :)....Loppe, ørene sidder der endnu, det var bare smadder hyggeligt at snakke med dig :)
TANTE GRØN, tak tak tak :)

TANTE GRØN sagde ...

Kæreste Iben:o)

Jeg kan kun give Loppe ret i, at de fine glasskåle med den feminine forårsdekoration i, er endnu smukkere i virkeligheden. Jeg er SÅ glad for min. Har stillet den på et gammelt "sølvfad" sammen med en chiffonflaske, en karaffel, en lille flakon, nogle glaskugler etc etc og den højner skønhedsværdien big time i mit lille arrangement. Vil vædde på, at dine glasdeko`er allerede ER udsolgte:o)

Tusind tusind trillioner tak for en vidunderlig, inspirerende, forførende, fristende og æstetisk time, tilbragt i min yndlingsbutik hos min yndlingsbutiksindehaverske igår formiddags. Jeg kunne jo gå en hel dag hos dig og bare glooooooooooooooo:o) Det var rigtigt rigtig dejligt at se dig igen. Og bloghunden Emma, hun er da noget af det sødeste på 4 ben. Og ligesom din glasdeko, er hun også endnu sødere i virkeligheden end på billeder. Mage til nuttegris, skal man godtnok lede meget længe efter:o)

Idag har jeg nydt at gå og arrangere mine Iberisindkøb for de fortjener jo alle en æresplads og det kan du tro, de har fået. Nyder at der nu er lidt Iberisk tryllestøv over vort hjem og at der er noget smukt Iberisk at kigge på. At omgive sig med noget kønt er næsten ligeså vigtigt og basalt et behov som mad:o)

Endnu engang mange mange mange tak for en dejlig og leifi time sammen med dig og Emma:o)

Rigig god weekend og mange varme knus her i kulden..

TANTE GRØN sagde ...

PS: Du kan være glad for, at Iben ikke forevigede mit mundvand, mens jeg stæsede rundt og belurede og befamlede alle hendes smukke dekorationer. Det var bestemt ikke noget kønt syn:o) Håber Iben bare tror alt mit savl på hendes deko` er er elefanthud....aaaaad:o)

Knus fra en savlende dekofreak

TANTE GRØN sagde ...

PPS: Den sidste kommentar var til Diana:o)
SÅ GÅ DOG I SENG TANTE GRØN..... zzzzzzzzz
Godnunat og sovnurigtiggodt........zzzzz