torsdag den 17. februar 2011

En´rigtig vitamin indsprøjtning :)






5 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Åhhh, savle savle savle - hvor er det smukt, og ballonkortene, uhhhhh det er sager.

Lisbeth sagde ...

Jeg elsker knitrende tulipaner og disse lyse er da bare vildt skønne:)
Jeg plejer at have 2 stk. roser a'la dine stående på mit sofabord, men idag blev det ranunkler - inspireret af dig fra i mandags - dog uden blonder;))

TANTE GRØN sagde ...

Hej min dejlige skønjomfru:o)

Det var dog nogle ustyrligt lækre sarte farver de tulipaner har:o) Lisbeth har ret i, at lyden af knitrende tulipaner er noget af det lifligste for øregangene.

Åh, alle dine blondesager fra dit forrige indlæg er vidunderlige. Min elskede søster skal giftes til næste år, og jeg ved bestemt godt, hvor jeg vil bestille et brude-diadem til hende henne:o) Så køb nu rigeligt ind af disse lækre blonde- og tylstoffer, kære Iben:o)Jeg er sikker på, at disse diademer vil kunne komme til at pryde mange brude-hoveder fremover. Yndigere og mere romantisk kan det simpelthen ikke blive...og samtidig pikant og sofistikeret:o)

Det lyder fænomenalt, at du går og leger lidt med tanken om at starte webshop. Jeg er allerede begyndt at spare op, til at blive fast kunde:o):o) :o)

Savlende tulipanelskende hilser

Merete sagde ...

Øj for nogle lækre farver på tulipanerne ... kan næsten høre dem knitre ;0)

Anonym sagde ...

Kære Frk. Iberis

IIIh altså!!! Hvor er de skønne disse knitrende tulipaner. Må jo snart op og besøge dig og din fantastiske butik igen sammen med min søster. Ja, og jeg venter spændt på disse smukke pakker med lipbalm fra Tokyo, kan næsten ikke vente,smiler. Vejret bliver jo lunere og dagslyset længere, så det er med at komme ud på tøsetur og shoppe i din butik.
Blomstrende hilsen fra Svendborg