fredag den 11. februar 2011

2 my ..............

Valentine





Nogle syntes at det er noget værre moderne noget med det her Valentine, personligt syntes jeg at det er en meget kær gestus at gøre, det siger jeg ikke bare fordi jeg er blomsterhandler, men der er også nogle gange brug for at ´huske på ` , i dagligdagens travlhed kan det godt blive glemt, og det er ikke alle der er gode til at huske på det af sig selv :)
Ligesom Mors dag, det er da også dejligt,... for os der står på den anden side af disken, så ser vi jo glæden hos børn, voksne drenge m.m. der glæder sig til at komme hjem til Mor :)
Det er en super skøn stemning  :)



8 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Jeg får nok aldrig en Valentine gave, men jeg gd altså godt eje disse to super søde skønne dejlige glas med ranunkler og kort:)))))

TANTE GRØN sagde ...

Det skal du ikke være ked af, Lisbeth:o) Det gør jeg desværre vist heller heller aldrig:o)Men det må være en skøn fornemmelse.

Det ser ud til, at de unge i høj grad har taget Valentine`s traditionen til sig - og det er jo kun hyggeligt. Man skal som du siger Iben, huske at vise kærlighed og påskønnelse overfor ens kære og ikke tage nogen eller noget for givet.

Der er jo altid en vis modstand mod noget nyt, især hvis det er for "amerikansk", men hvad skulle vi dog gøre uden vores tyske juletræstradition, vores svenske Luciaoptog, vores irsk-amerikanske Halloweengræskar etc den dag idag? Vores egen tradition med gækkebreve er da også rigtig rigtig sød. Den bliver man aldrig for gammel til at kunne glæde sig over.

Der er ikke noget så sødt og lækkert som ranunkler på denne årstid....ah ren eyecandy du har kreeret, Iben:o)

Mange vrøvletrætte godnathilsner

Fishtail Cottage sagde ...

so simple & pretty! Sometimes "Simplicity" says it all! xoox

Loppe sagde ...

Åh henrivende... *suk*

Vi må helt klart starte *Iberis fanklub*

Kh
Loppe

HANNES DAGBOK sagde ...

Hei vakre!
Skulle sagtens feire valentine hvis det var dette som ventet meg...

*i love*

Stooor klem!

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Tjaeeee, my Valentine må da gerne komme med sådan et par ranunkel glas....

Iben Riis sagde ...

SØDE SØDE piger, ja I er :) :) :)
Knus
Iben :)

Hyacinth Bucket sagde ...

Ja jeg vil heller have ranunkler end roser..:-o)

Hej fra Lisbeth