onsdag den 2. februar 2011

NU er vi igang med at bruge vagtelæg :)





8 kommentarer:

TANTE GRØN sagde ...

Min søde blomstergudinde:o)

Dejligt dejligt med nogle vagtelæg:o) Nu kunne vi alstå heller ikke holde ud at vente længere:o)

Alle de ting du viser her, er som skabt på bestilling af mig: Øverste dekoration passer perfekt til mit sofabord. Pokalerne med hjerterankerne er perfekte til mit skab og opsatserne passer perfekt til min reol, på hver sin side af et spejl:o) Sender du ikke lige dit privatfly op med dem?:o)

Så kan du bagefter få fyldt flyet op med klematisgrene, birkegrene, kaprifolieranker etc etc og alt hvad der ellers er blevet barberet i haven:o) Det kunne du sikkert få en masse spændende ud af:o)

Nåh ja, så kunne du jo også se den "Jane Nørgård" redeopsats jeg har fedtet med. Den blev faktisk rimelig. Den får ihvertfald lov til at stå fremme et stykke tid:o) Men nu er jeg jo blevet lun på alt det Iberiske, så den fik lige et par hvide ranunkler og lidt andet feminint pynt. Og jeg bandt den meget løst, let og luftigt - med et "skødesløst" udtryk af mos, bøjelige grene, efeuranker etc....gad vide, hvor jeg henter min inspiration henne???:o) :o)Nåh jah, og så fik den en halv dåse elefanthud:o)

Iben, I adore you:o)

Kæmpeknus

Iben Riis sagde ...

Forrygende TANTE GRØN :)

Det er en aftale :) hvis vejret tillader det, så flyver jeg herfra kl.06.30, så kan jeg nå at køre til Kolding først at handle og være tilbage fra dig til åbningstid :) :) :)
.........og så kan vi lige nå en´kop kaf´ :)

Der er bare ikke noget mere inspirerende end en stak grene :)

Kæmpe knus til dig :)

Lisbeth sagde ...

Det ser jo forrygende dejligt ud og er også allerede afsat ser jeg:) Her kunne vi ellers også trænge til lidt pynt yngstesønnen og jeg er influenzaramte og manden er på forretningsrejse i Brasilien så her ser ikke kønt ud!
P.S. Hvor er det godt man kan klikke på billederne og se dem større - jeg er vild med de træer.

TANTE GRØN sagde ...

Iben, skal vi så ikke lige flyve forbi Lisbeth og forkæle hende med en forårsbuket, når hun er influenzaramt?:o) God bedring Lisbeth:o)

Ja, jeg klikker også som en gal på alle Iberis-billederne. Skal jo have hver en eneste detalje med:o)

Flere knus

Iben Riis sagde ...

SELVFØLGELIG kan vi også nå Lisbeth.
Rigtig rigtig god bedring, det er bare slet ikke sjovt.
Hils yngstemanden og ønsk ham god bedring :)
godbedringsknus :)

Iben

Diana`s sagde ...

hej iben...jaaaah..vagtel æg ..hurra.mine ligger stadig i kasser på loftet ovre i min butik ,jeg må ha lokket en af børnene op efter dem.hvor er de søde de små træer..er de også lavet med en lille oasis kugle?? dejligt lille fad med lys og løg. er de plantet eller lagt i løs uden jord?.jeg kunne nu også godt finde plads til det rundt omkring her hos mig,smil.
kan du ha en fantastisk dag.hej fra Diana

god bedring hos lisbeth og sønnike...:0)

Lisbeth sagde ...

TUSIND TAK hvor er I søde jeg kan mærke hvor det hjælper:)))))))) Knus til jer

Sussi / Sussinghurst sagde ...

uhh, vagtelæg, selvfølgelig - det er da det der skal til. smukt.