søndag den 6. februar 2011

Har tilbragt Søndagen..............

 på Formlandsmessen i Herning, har bla. bestilt sæber og lipbalm i den skønneste indpakning, nu kan jeg jo bare ikke vente til det kommer i forretningen, ellers blev der også bestilt nogle flotte rustikke krukker og andet som jeg glæder mig til at vise Jer :) :) :)

I morgen skal jeg arbejde i perler :)
                                                                  
                                                                      
                                                                     




5 kommentarer:

Diana`s sagde ...

Hej Iben ...det ser spændende ud,sæben du har købt ,man nænner ikke at pakke op :0) glæder mig til at se og høre (læse) hvad du ellers faldt for..ja jeg var afsted på formland..jeg havde en veninde med som skubber !! hmm jeg har ikke lige genkendt dig,tænkte godt nok på om nogen fra bloggen måske ville komme forbi og sige hej,det kunne da ha været sjov at få sat ansigt på dem bag skærmen..Du skulle da ha taget chancen og ha klappet folk på skuldren og ha sagt..er det dig ??? smil ,vi var da et par stykker eller flere derude i egen vogn ha ha men enkle kunne da udelukkes...øv ville da godt lige ha hilst på..ha en god dag..diana

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben:o)

Spændende ting og sager du har købt hjem. Glæder mig meget til at stifte nærmere bekendtskab med alle lækkerierne her på din uundværlige blog. Sikke nogle skønne frankofile indpakninger:o)

Perler!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? Wow, det lyder spændende:o)

Knuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus

Iben Riis sagde ...

Diana, jeg ærgrer mig gul og blå :) :) :) jeg var jo ikke sikker, jeg har jo aldrig set dit ansigt......kun dit ben :) :) :)

Fik købt en masse skønne perler forleden, så nu skal der leges, men først øreringe :)

Sussi / Sussinghurst sagde ...

ohhhh og så med Eiffeld tårn på... håber at du snart får dem hjem... måske får jeg lejlighed til at komme forbi senere på måneden :-)

Iben Riis sagde ...

Hej Sussi, det håber jeg også snart de gør :)
Kanon hyggeligt, hvis du lejlighed til at kigge forbi :)