søndag den 13. februar 2011

Forår hjemme :)






Ha´en dejlig søndag :)

7 kommentarer:

Madam Bæk sagde ...

Åh, jeg kan heller ikke lade være med, at slæbe foråret indenfor. Der er SÅ længe til, at vi kan komme ud i haven.. :-)

Ha' en dejlig søndag.

Sussi / Sussinghurst sagde ...

...dejligt ! ..... ♥ ♥

Merete sagde ...

dejligt med lidt forår indenfor når nu det sner igen... ;0)

Diana`s sagde ...

kære Iben..sikken en skøn sølvopsats med perlehyacinter..elsker perlehyacinter.,og grenene med gæslinger,uha ..var med min mand på køretur den anden dag(posthuset smil smil)kom forbi et sted hvor der var en masse grene med gæslinge knopper , men nej kunne ikke få ham til at holde ind øv,,
så dit sidste indlæg,,flot buket,og flot indpakket,kan så godt lide det brune papir,Emma så ud til at nyde turen. hej fra Diana

Iben Riis sagde ...

Hej Diana, det var buketten til din Bedstemor :) Hun så vældig sød og rar ud :) :)

Iben

HANNES DAGBOK sagde ...

Hei søte!

Nydelige og ikke minst inspirerende bilder! En deilig uke ønskes deg <3

Stoooor klem!

TANTE GRØN sagde ...

Sikke en fantastisk smuk sølvopsats, Iben:o)Jeg elsker alt, hvad der står på fod/fødder.

Jeg har også slæbt foråret ind i hele huset lige siden julepynten røg ned. Det er simpelthen en livsnødvendighed, for at komme igennem de lange vintermåneder. Det giver psyken et boost at have noget forår at kigge på, mens sneen igen har lagt et tykt tæppe over havens spirende løgvækster.For nogle er blomster "blot" en unødvendig luxus, mens det for sådan en som mig, er noget, jeg ganske enkelt ikke kan leve uden.

Varme snehilsner