lørdag den 19. februar 2011

Så småt ......





ved at være forårskransetid :)

6 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Næhhh, hvad har du nú fundet på.. jamen, selvfølgelig - perlehyacinter er så fine sammen med gæslingerne. Er der løg på tulipanerne?

Iben Riis sagde ...

Hej Sussi :)

Nej, der er ikke løg på dem jeg har brugt her, når det er så koldt som nu, kan de sagtens holde sig et stykke tid :)
Go´week end Sussi :)

Loppe sagde ...

WAUW WAUW WAUW....

JEG ER IBERIS-FAN !!

Med hensyn til luftballon-kort-snakken hos mig, så er det vel nok en sød søs du har... Tusind tak!

Desværre går næste uges tur kun til Odense og ikke helt til Middelfart... og det varer vist et stykke tid før jeg kan komme forbi

Hmmm.... Måske vil du sende dem ???

Jeg skal nok betale hvad det koster alt incl.!

Jeg kan sende adressen...

Kh til dig & søs fra Loppe

Iben Riis sagde ...

Det kunne ellers ha´været hyggeligt Loppe :)

Selvfølgelig kan jeg sende dem, hvis du vil, kan du skrive mig en mail med din adresse `

info@frkiberis.dk

Hvor mange kunne du tænke dig ?

Kh Iben

Tante Tulle/ Anette sagde ...

Der kører en Nik&Jay sang i mit hovede nu... ( og jeg er IKKE fan...) "For DET´for Lækker,lækker,lækker,lækker...."

Kræs for forårshungrende sjæle!
God weekend ;-)

TANTE GRØN sagde ...

Kæreste Iben,

det er ren magi, du fremtryller.:o) Det er som om, der er drysset stjernestøv ud over alle dine dekorationer. Og jeg ELSKER kranse:o) Det er en helt vidunderlig een af slags, du her har bundet. Du er eminent dygtig til at få et skødesløst, luftigt, "boheme`et", rustikt, let og drømmende udtryk frem i dine ting. Og det er noget af det aller aller sværeste, vil jeg vove at påstå.

Er også helt vild med dine patinerede krukker i forrige indlæg- og det grønne bånd med de hvide prikker er et fantastisk match til patina, mos, lavgrene etc.....SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK.

Godnunatogsovenurigtiggodtogdrømnurigtigsødt