onsdag den 26. januar 2011

Klatre hotencia

3 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

De er meget fine og vinterlige, og ja, det har også været snevejr her.... men det er jo også kun januar, så vi må nok nøjes med at have forår indenfor.

Lisbeth sagde ...

Åhh en dejlig redeopsats:) Hortensiablomsterne er så fine og luftige, nærmest som små sommerfugle

TANTE GRØN sagde ...

Hjææææææælp Iben, dine opsatser er jo alle lige forrygende:o)Og vidt forskellige i deres udtryk. Hvor er det herligt, at I laver Unika-ting. Der er rigeligt af masseproduceret og sjæleforladt krimskrams allevegne. Du gør dit fag ære, det gør du virkelig:o)Og jeg fornemmer at du elsker dit job meget højt. At du lægger hele din sjæl og al dit hjerteblod i hver en ting, du laver og det ser man altså tydeligt på iderigdommen og det færdige resultat. Du leger istedet for at arbejde, tror jeg:o) Hatten af for dig, Iben:o)

Vi har også fået et lillebitte snedrys her idag. Min ældste veninde er 90. Udover at være vores nabo er hun også vores reservebedstemor. Hun sagde igår, jeg besøgte hende:" Nu går vinteren på hæld. Vi får ikke mere hård vinter iår. Men nattefrosten vil blive ved lang tid endnu". Og jeg TROR fuldt og fast på hendes vejrprognose. Hun kan mærke det. Og forrige efterår, "spåede" hun, at vi ville få en meget streng vinter, og det fik den gamle gæve kone jo bestemt ret i.

Hav en dejlig aften