mandag den 3. januar 2011

Hvad skal der ske...........

i 2011 ! Jeg sidder og tænker, at der skal ske en´ masse spændende ting og sager i Frk. Iberis i 2011 :)
Men lige nu er vi igang med at ryde op i forretningen, bære julen ud, sådan at vi kan komme igang med at lave hvores egne sager.
Søger inspiration mange steder, til hvores forårs dekorationer, bla. en´æske med makeup, som jeg gav min niece til jul, jeg syntes at den var så sjov, ja, det inspirerede mig, så må vi se hvad der kommer ud af det ! :) den kommer længere nede på siden.





Foran på æsken kan man trække en lille skuffe ud, hvor makeuppen er, ihhh hvor tøset :)





2 kommentarer:

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben,

hvor er det en flot opsats med lav, som du har kreeret:o)

Det er spændende at høre lidt om, hvor du henter din inspiration henne. Jeg er sikker på, at den Ibenske fantasi og kreative hjerne arbejder i døgndrift. Så hvor henter damen mon den endeløse strøm af inspiration henne???:o) Det er så lækkert, at du ophøjer blomsterbinding til noget ekstremt kreativt og hele tiden tænker nyt. Glæder mig meget til at se, hvad I finder på. Jeres vintertema har også rigtig sat fantasien igang hos mig og jeg kan næsten ikke vente med at se, hvad I vil forkæle jeres kunder og os blog-disciple med. Forestiller mig masser af hvidt, glas, prismer, frosted look....ja, alt hvad der ser vinterligt ud. Nøøøøøøjr, hvor bliver det spændende:o) :o) :o)

Mange knus fra tanten...

HANNES DAGBOK sagde ...

Hei vakre Iben!

Ahhhh....dine fantastiske kreasjoner!

Ville ønske deg en deilig start på det nye året og gleder meg til å blogges masse i 2011.
Du er en av mine aller første "bloggevenner" og dine kommentarer gjør meg alltid spesielt glad!

Kjempestor klem fra meg!