tirsdag den 25. januar 2011

Franske tulipaner m.m.

Vi kommer til at lave mange forskellige etagestativer til hvores arrangement Torsdag d. 03-01 ´Vinterdage....mod forår` :)
Forskellige str. og farver !!
Den der er lavet her, er der bla. brugt Hosta blade, ja- nu ligger de udenfor og er dejlig rustikke og hvidlige :)





godt gang i forårsblomsterne, der er lige begyndt at komme ´Franske tulipaner` de er meget lange, men de holder ganske fantastisk,i forhold til at det er en tulipan




Nu har jeg taget nogle nye billeder, fra det etagestativ jeg lavede i går, de er noget mere tydligere, det samme gør jeg i morgen med den jeg har lavet idag... ! :)








4 kommentarer:

Birgitte sagde ...

Fuldstændig betaget af hvor dygtig du er :-)
Knus Birgitte

TANTE GRØN sagde ...

Iben, jeg dåner.......<3 <3 .....BANG!!!!!!

Diana`s sagde ...

hej iben ..de er altser fine dine rede stativer,vedr vores tidligere ægge skalle snak !!!(ude forstående ,hvad snakker hun om !!) :0) ja så bliver du snart nødt til at plumbe et par æg eller bare skaller i ...vi kan godt tåle det og er parate smil smil..kram ..diana ..flotte franske tulipaner

Iben Riis sagde ...

Du mener at I er klar til det :) :) :) Diana :)
Håber du har det ok med dit ben, smadder synd for dig.
Bare sæt drengene i sving,ja det er bare med at samle sammen, man veeed jo aldrig om det kunne finde på at komme sne igen, så er det rart at have et lager :) :)
God bedring :)
Iben