mandag den 24. januar 2011

1..2...3








7 kommentarer:

Diana`s sagde ...

hej iben hvor ser det bare dejligt ud...uha uha. Ved synet af alt det dejlige hænge birk du har flettet med,tænker jeg straks på alt det som ligger ude på min plæne,under birke træet ...og som er umuligt for mig at komme til..måske kunne jeg friste ungerne med at hæve ugelønnen for at de ville samle lidt til mig..ha ha ha en fantastisk dag...diana

TANTE GRØN sagde ...

Min fantastiske Iben:o)

NU HAR DU VIRKELIG OVERGÅET DIGSELV:o) Wow, jeg kan slet ikke finde ord for, hvor smuk jeg sýnes denne etagiere i naturmaterialer, er. Har du lavet den af en juletræstop? Jeg lavede engang sådan en opsats på en juletræstop, men den nåede jo naturligvis ikke denne af din til sokkeholderne.

Jeg kan se, at den står inde i privaten. Vil det sige, at den ikke er til salg? Hvis den er til salg, hvor meget koster den så? Jeg sidder her og banker hovedet ned i tastaturet med store hjerter i øjnene og mundvandet løbende ned af hagerne:o) Jeg kan altså bare ikke leve uden sådan een. Måske du laver dem i mindre udgaver også? De er jo også søde i mindre målestok, bundet på ståltrådsskeletter. Og det har jeg måske bedre råd til?:o)Jeg er sikker på, at jeres kunder vil falde i svime over dem, og at de vil blive flået ned af hylderne.Så jeg må være tidligt ude, hvis jeg vil sikre mig en Iberis-etagiere. Den er forrygende flot, simpelthen:o)

Du trængte vist MEGET til at lege, når du først fik legetøjet bragt igår morges og du allerede har kreeret dette mesterværk:o) Gid jeg kunne zoome noget mere ind på pynten i "rederne". Er det mon vinterlig eller forårsagtig pynt? Jeg spørger og spørger, men jeg er jo helt tændt på denne sag, kan du nok høre:o)

Diana, ja hængebirkegrene er fuldstændig fantastiske. Lavede engang en fugl med en kæmpehale i det materiale, men den er desværre gået til....tidens tand, you know. Forårsmaterialer fra naturen er skønne:o)

Totalt forelskede og begejstrede knus fra hende med mundvandet...<3<3

Iben Riis sagde ...

TANTE GRØN altså du er alt for sød ...altså :)
Som jeg lige har skrevet i det forrige indlæg, så bliver der lavet forskellige str. m.m.
Den jeg lavede i går den er til salg, det er bare fordi vi sætter sagerne til side, som vi skal bruge til hvores arrangement d. 03.
Fordi at den er lavet i en jernpokal så koster den 675 kr, men jeg laver den også i andre rustikke krukker til ca. 450/ 500 kr.
Den lille jeg har lavet i dag koster 345 kr.
Men TANTE GRØN der kommer jo flere....jeg sender lige mit privat fly afsted efter dig i morgen,vi spiser en lækker frokost og ser på sagerne........hmmmmm, kunne det ikke bare være fedt :) :) :) ha ha ha

TANTE GRØN sagde ...

Iben, blomsternes gudinde hedder Pomona. Jeg døber dig hermed Iben Pomona Riis:o) :o) :o)

Iben, jeg står klar, når du lander med dit privatfly ude i vores have:o) :o):o) Så giver jeg frokost. Spørgsmålet er bare: Skal det være i Paris, New York eller på Svinkløv Badehotel?:o) :o) Jaaaaaaaaaah! Bagefter flyver vi til Middelfart og kigger på sagerne og jeg charter en lastbil MED anhænger til alle mine Frk. Iberis indkøb til hjemtransporten:o)

Ham der du ved, som jeg deler avis med, har fået en kedelig vane med at sige, "man kan jo ikke få alt det, man gerne vil ha` i denne verden!" men Iben.......pst pst pst.....gem lige den der opsats i jernpokalen langt væk på jeres tema-åbningsdag, for jeg skal nok få ham overbevist om, at der er visse ting i denne verden, man bare ikke kan leve uden :o) :o) Uha, jeg tør slet ikke tænke på, hvordan alle de andre opsatser, der skal kreeres ser ud.

Damned, jeg anede ikke, at man kan lave noget flot ud af nedvisnede hostablade. Jeg har lige gået amok i haven og fjernet alle mine hostablade. Så nu har jeg jo kasseret det rene guld...GISP!!!!!!

Vi ses imorgen Iben:o) Gid vi gjorde:o) Men drømme er også dejlige, ikke?

Du får et stort femtal af mig<3

Iben Riis sagde ...

Hvad ville livet være uden drømme, TANTE GRØN ;)
Men heldigvis er der fantastiske dejlige mennesker som dig, søde :)
Uhhh, frokost lyder godt, det er en aftale :) :)
New York... det lyder faktisk meget spændende, det kan vi jo starte med og så tager vi de andre steder en´anden gang... en´ tur i måneden, kunne vi ikke godt klare det ? :) :) :)
Jeg sætter ´denduved` til side :)
Vi "ses" i morgen :) :) :)

TANTE GRØN sagde ...

Blomsternes gudinde hedder Pomona. Jeg døber dig hermed Iben Pomona Riis:o)

Iben, ja du kan tro, jeg står klar i morgen tidlig når du lander med dit privatfly ude i vores have imorgen:o) Ih, hvor skal vi hygge os. JEG giver frokost. Spørgsmålet er bare om det skal være i Paris, New York eller på Svinkløv Badehotel??:o) Og jaaahhhhhh! Så flyver vi videre til Middelfart og kigger på alle sagerne og til hjemturen hyrer jeg en lastbil MED anhænger, så der er plads til alle mine Iberis indkøb:o) Sikke en dag, vi får:o)

Ham der, du ved, ham der, som jeg deler avis med, har fået en yderst kedelig vane med at sige:"Man kan jo ikke få alt, hvad man gerne vil ha` i denne verden!" ÆV, det sætter stor begrænsning på ens livsnydelse: Men Iben....pst..pst..pst...den høje lækre der, i pokalen i vindueskarmen...øh...kan du ikke lige gemme den godt væk, når den skal ind i butikken, for jeg skal nok få ham overbevist om, at der er ting i denne verden, som man simpelthen bare ikke kan leve uden:o):o)

Uha, jeg tør slet ikke tænke på, hvordan de andre redeopsatser I skal have kreeret, kommer til at se ud:o)

Vi ses imorgen, Iben:o) GID VI GJORDE:o) Men drømme er også dejlige....

Nu vil jeg gå ind og drømme videre under dynen.
Godnunat

TANTE GRØN sagde ...

Iben, nu tror du vist jeg er blevet tosset. Jeg har skrevet en ny kommentar, fordi den første "forsvandt", men den "forsvandt" altså alligevel det rigtige sted hen:o)

Ja, New York er også mit bedste bud. Der har jeg aldrig været. Ja, 1 tur om måneden må være absolut minimum. Nu må jeg vist hellere vralte i seng inden jeg laver flere pinligheder:o)

Sov godt og søde drømme...zzzzzz