mandag den 10. januar 2011

Har været ude ....

af "huset" idag, jeg har været på "besøg" i Nordiq i Bramdrupdam ved Kolding, en grossist der forhandler krukker, dekorationsmateriale m.m.
Min opgave er at lave div. dekorationer til inspiration o.s.v. til Deres showroom.
De har virkelig rigtig mange skønne krukker, nu glemte jeg at tage cameraet med, men jeg skal derhen igen på Torsdag, så viser jeg lige lidt, hvad jeg absolut skal bestille til Frk. Iberis :) :)






I morgen står den på Vinterfade og trær hvor jeg bruger gæslingegrene :)

2 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Det lyder som en spændende opgave du skal lave, jeg glæder mig til at se mere til den. Og ja nu er det da tid til gæslingegrene:0)

Lisbeth Abildskov sagde ...

Hej Iben, det var da en skøn opgave at få, glæder mig til at se billeder derfra, kommer nok ikke selv til Kolding desværre. Hilsen Lisbeth