mandag den 22. august 2011

Sensommerkrans





9 kommentarer:

Loppe sagde ...

FANTASTISK

Iben du tryller poesi med dine fingre...

Smukt!

Knus

TANTE GRØN sagde ...

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihben, den er vidunderligpragtfulddejligunderskøn og meget meget lækker den sensommerkrans. Jeg elsker kranse og jeg elsker din måde at skabe magi og poesi med dine blomster på.

Hvis jeg var et rumvæsen, ville jeg beame den krans op på mit spisebord lige på en studs. Den er så smuk at den helt tager pusten fra mig:o)

Hvad er det mon der gør kranse så uimodståelige?

Stakåndetafskønhedsberusede knus

Maria i Göteborg sagde ...

Vilken fantastisk krans du gjort! Önskar jag hade bara lite av din fantasi och skaparglädje! Färgerna är ljuvliga.
Maria

Vivik sagde ...

Særdeles yndig krans :-))

Nette sagde ...

øøøøj hvor ER den smuk!

Landbohaven sagde ...

Rigtig smuk krans.

Tante Tulle/ Anette sagde ...

Delig sensommerlig og romantisk. Endnu en dejlighed fra dine hænder!

Staudefeen sagde ...

Ja, den er da godt nok helt fantastisk - også din dekoration med lampen i midten.

Godt, at du skal med til vores arrangement den 11/9!!! ;-)

Kh. Marlene

FrøkenTina sagde ...

Hvor er den smuk. Er den bundet eller lavet på Oasis eller? Jeg har roser, perikonbærnog hortensia... Så jeg vil gerne forsøge mig 😀