torsdag den 25. august 2011

Lyserøde Snebær m.m.
















NED Emma....NED..

10 kommentarer:

Susan Durup sagde ...

Elsker dine farver.....
... og dine helt uimodståeligt dejlige dyr :-)
Susan

Nette sagde ...

For pokker bare folk plantede de lyserøde snebær, ville jeg ikke være så gal i skralden på dem.

Kan Uffe SÅ lære at få de søm ind i vanterne igen! Emma skal også være der!

Helle sagde ...

Min farmor har lige tilbudt mig en snebærbusk, som hun skal af med i sin have.....jeg tænkte, at det ikke rigtig var "noget".......men nu har dine skønne billeder da lige fået mig til at ændre holdning.
Ringer til farmor imorgen og siger: "veeent farmor, jeg vil godt have den alligevel". :o)
Super lækker blog du har og sikke en dejlig stil du arbejder med.
Mvh Helle

Fru Lyserød sagde ...

Fantastiske billeder.
Altid så flotte blomster, buketter og billeder.
Tak fordi du deler med alle os herude i blogland.
Tror jeg må ha en lyserød snebærbusk i min kolonihave.
God aften til dig fra mig.

Lisbeth sagde ...

Der er noget helt særligt over snebær og de lyserøde er helt skønne. Forleden var jeg i favorit butikken "De 4 årstider" i Lyngby og her så jeg 2 forskellige snebærbuske en grøn og en lyserød og noget inden i mig råber stadig "må ha".

Nette sagde ...

Jeg har virkeligt haft en slåskamp med snebær i min have, som var ved at overtage det hele. De er ikke nemme at fjerne, når de først har slået sig ned. Skvalderkåls-havenaboen har rå mængder i skellet sammen med skvalderen, så jeg har sådan set stadigt snebær. Var de lysrøde ville jeg juble. MEN DET ER DE IKKE :(

TANTE GRØN sagde ...

Åh, snebær er vidunderlige i buketter og deko`er her i sensommeren. Selv den hvide, som mange hader, elsker jeg. Kæledæggen over alle kæledægger er dog den lyserøde. Den er et must som selskab i en rosenbuket på denne tid af året.

GISP...GISBETH.....jeg mener LISBETH, findes der een i GRØN?????????? MÅ ha`, MÅ eje, MÅ besidde:o) Hellere igår end idag:o) Den må jeg lige gurgle:o)

Weekendhilsner til dig og alle dine blog-fans Iben:o)

TANTE GRØN sagde ...

HULK...jeg kan ikke finde den grønne snebær nogetsteds. Drømmer allerede om deko` er med grønligt-hvide hortensia, hvide roser, små grønne æbler, uudsprungne sankthansurt OG GRØNNE SNEBÆR!!! Savle....savle...<3 <3 <3. Iben, kan DU leve uden sådan en grøn skønhed? Jeg kan ikke:o)

Lisbeth, du har FORTJENT BÅDE en lyserød OG en GRØN snebær. Skynd dig at drøne hen i favoritbutikken og køb sådan et par skønne weekendgaver til digselv:o) Så kan du lige bagefter fortælle, hvad den grønne hedder, ik`å??!?!?:o)

De kærligste fredagshilsner og rigtig god weekend fra en lummer tropeø oppe nordpå...pyyyyhha

Iben sagde ...

Thi hi GISBETH :) Jeg kan kun gi´dig ret TANTE, jeg har heller aldrig set den i grøn, lyder jo ganske fortryllende :) :) :)

Sussi / Sussinghurst sagde ...

..... men den der silkeagtige ponpon asters, DEN kan jeg altså godt lide - jeg købte en forrige år - bare til sensommerpynt, men den døde enten af tørst eller også druknede den, jeg blev aldrig helt klar over det..... føler mig fristet til at prøve igen.