torsdag den 18. august 2011

Dagens billeder..........









10 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

De fine der på billed nr. 2 - er det Fresia.

Iben sagde ...

Hej Sussi :) så vidt jeg ved, kalder man dem ´Tuberose` de har en ret kraftig duft. jeg kan ikke huske det latinske navn :)

Sussi / Sussinghurst sagde ...

aha, jeg har lige Googlet dem - jeg synes heller ikke rigtig at de lignede Fresiaer.

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben,

møf... for nogle lækre sart rosa nuancer. De klæder hinanden SÅ godt:o)

Idag har jeg tilladt mig den luksus at plukke løs i haven og lave forskellige blomsterarrangementer, som jeg kan nyde indendørs, nu hvor meterologerne igen truer med voldsom regn. Ja "dødsregn" kaldte de det ligefrem imorges........uha uha uha!!!!!

Hos Diana stjal jeg en ide, med at lave blomsterkranse i en randform og jeg synes faktisk det er temmelig genialt. Tak for ideen Diana:o)

De kærligste hilsner og tanker til alle I blomsterpiger derude og et knus til dig, min blomstergudinde

Birgitte med Annekset sagde ...

Skønne billeder som altid Iben. :-)
God weekend
Knus Birgitte

Diana`s sagde ...

Kære Iben..øv jeg nåede desværre ikke forbi dig i går , selv om jeg næsten var lige om "hjørnet"..smil..jeg gjore en god gerning et andet sted i byen...fantastiske billeder , det kan godt være tuberosen ikke syner af meget , men den har en skøn skøn duft (syntes jeg)..fine stemningsbilleder..
og til Tanten..tak for komplimenten, håber alt er godt der oppe nord på..,kan tænke mig du står på hoved i den sorte muld :0)

Ha en god dag Iben, ses vi på formland denne gang,? så skal jeg nok hilse..sidst var jeg jo i tvivl om det var dig..og omvendt ha ha :0)
hej fra Diana

Diana`s sagde ...

Kære Iben..øv jeg nåede desværre ikke forbi dig i går , selv om jeg næsten var lige om "hjørnet"..smil..jeg gjore en god gerning et andet sted i byen...fantastiske billeder , det kan godt være tuberosen ikke syner af meget , men den har en skøn skøn duft (syntes jeg)..fine stemningsbilleder..
og til Tanten..tak for komplimenten, håber alt er godt der oppe nord på..,kan tænke mig du står på hoved i den sorte muld :0)

Ha en god dag Iben, ses vi på formland denne gang,? så skal jeg nok hilse..sidst var jeg jo i tvivl om det var dig..og omvendt ha ha :0)
hej fra Diana

Diana`s sagde ...

nej for f....... hvad skete der lige der ??? sorry :0)
Altzheimer...måske.
Diana

Maria i Göteborg sagde ...

Vilken vacker blogg du har, den måste jag följa! Hortensian är underbar.
Maria

Iben sagde ...

Åhhhh TANTE, hvilke fantastiske buketter du må ha´fået lavet :) alle de dejlige blomster :)
Ligefrem ´dødsregn`uha uhada, ja, så er det bare med at få det med indendørs at nyde dem søde dig :) Håber du hygger dig ude i haven idag, har solen mon også skinnet på dig :)

Ha ha :) Diana, den kære teknik :)
Nej vi kommer desværre ikke til at mødes på Formland, jeg har en træls hæl som jeg har bøvlet med siden midt i Maj, Hælspore som man kalder det, så jeg har lidt svært ved at overskue at skulle gå så meget rundt, men en som jeg kender der har været deroppe igår, gav mig et fyldestgørende reportage :) PANGFARVER sagde hun...hhmmmmmmmmmmm, det bliver nok ikke i Frk. Iberis, " kører " hvores egne farver, noget jeg bla. skal sidde og arbejde med i morgen :) Men jeg glæder mig til at høre hvad du syntes om Formland :)