lørdag den 6. august 2011

Hygge i drivhuset :)








7 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Hvor sér det altså hyggeligt ud.... hvis det regner i morgen, så vil jeg også tænde lys pynte ekstra op i mit lille orangeri.... og drikke varm cacao....så, nu har jeg det allerede bedre med hensyn til den våde vejrudsigt på en detskulledaaltidværesolskinpåensøndag.

Høneballehaven sagde ...

Smukke stemningsfyldte billeder og rigtig dejlige dekorationer. Tak for synet.

HANNES DAGBOK sagde ...

Hei vakre Iben!
Alt for lenge siden jeg har vært innom deg nå...sommerferie på godt og vondt;)
Men du har slett ikke ligget på latsiden og jeg har nå kunnet nyte dine vakre kreasjoner....DU ER SÅ FLINK!

Fantastisk og stemningesfullt!

Takk for din omtanke, varmende kommentarer og ikke minst for at du er den beste bloggevenn.

Stooor klem!

Anne-Mettes Have sagde ...

Uhh hvor ser det hyggeligt ud, det perfekte sted at opholde sig på en regnvejrsdag.
Mange hilsner Mette

Lisbeth sagde ...

Skøøønt blomsterarrangement og hvor ser det bare hyggeligt ud! Rigtig god søndag til dig Iben:)

Anonym sagde ...

Hej Iben! Skønne billeder, hvad tid skal jeg komme ti theparty i dit skønne orangerri.. hi hi det kunne være hyggeligt. Knuuuus Marianne :0))

Staudefeen sagde ...

Sikke smukke billeder - som altid. Det ser meget hyggeligt og inspirerende ud :-)