onsdag den 3. august 2011

August











8 kommentarer:

byfogt sagde ...

WAUUUU hvor smuk hvem vil ikke være ejer af den :-)Kram Else

TANTE GRØN sagde ...

Iben,

det er en fantasisk sød kreation, du har lavet. Så romantisk og feminin. Nu kommer der en dejlig årstid, hvor du kan begynde at bruge naturens overflod af bær, grene etc i dine deko` er. I love it:o) Det er SÅ spændende at følge med i dine forskellige årstidstemaer og farvetemaer...ja, temaer generelt:o)

Jeg vil gerne have plantet en del rosa multiflora i krat og hegn, så jeg kan plukke mine egne Mariebær til jul. Men egentlig er de jo endnu skønnere når de er grønne....ligesom ellekogler, brombærranker etc...mums:o) Sådanne sager har en fantastisk effektfuld virkning i dekoer og buketter.

Godnunatminsødeblomsterpige

TANTE GRØN sagde ...

PS: Det er et umanerligt sødt, godt og smukt profilbillede, du har fået, Iben:o)

Tanteknus

Diana`s sagde ...

hej iben..skøøøøn dekoration,rigtige fine sager du har brugt,,og jeg kan da kun give tante grøn ret i at brugen af div grene , bær og andet lige giver det sidste pift..smukt
i øvrigt et rigtigt fint lille logo kort, har du selv lavet det ??
kram fra det midtjyske..Diana

Iben sagde ...

Tak skal du ha´ Else :) :) :)

Åååh TANTE :) ja, det er en skøn tid, helt fantastisk :) De "skattejagte" som man skal ud på, jæææææ :)

Diana, kortene er lavet af papir/ pap fra Panduro, de har virkelig mange fine mønstre, og så lige en tur med takkesaksen :)

Sussi / Sussinghurst sagde ...

De friske blomster i æsken er ...... ja, simpelthen friske og appetitlige.

Anonym sagde ...

Hej Iben! Så fin fin en æske, den ville pynte godt hjemme hos mig. Stort knus Marianne.
Ps: det er virkelig et godt billede af dig, smuk som altid.

Soportales 8 sagde ...

Hej!
Mit navn er Fatima og jeg er en blomsterhandler i Spanien. Blogs, jeg nyder at besøge andre lande og vide, hvordan er mit job. Jeg vil opfordre dig til at besøge vores blog. Jeg håber, du forstår, fordi jeg bruger en oversætter til at læse og skrive, ok?
Hvor herligt indretningen af ​​boksen er fantastisk! Jeg kan lide din blog, så jeg blev en follower.
En hilsen, vil du besøge snart. Rart at gå omkring din blog.