onsdag den 10. august 2011

I morgen...................


kommer der billeder fra forretningen.



9 kommentarer:

Fru Friis sagde ...

Sikke dog en yndig krans... Glæder mig til fotos :o)

Nette sagde ...

Ja, det glæder jeg mig også til. Så mangler der bare et lækkert link til forretningen og dens mange fortræffeligheder :-))

Susan Durup sagde ...

Sikke en smuk krans - super flot blå farve, og meget let. Nærmest svævende.
Nyder altid at se dine smukke billeder. Håber en dag at komme forbi i butikken :-)
Susan

Soportales 8 sagde ...

Jeg kan virkelig godt lide den måde, du arbejder. Denne krone er smuk! Og blå er min yndlingsfarve ...
Hilsner :-)

LENE sagde ...

Sikke en aldeles pragtfuld blomsterkrans! Jeg må besøge dig i din foretning næste gang jeg skal til vores ejendom på Fyn...må opleve dine evner med blomster ved selvsyn - håber jeg kan købe en med til Norge som holder sig.
Ha en flot torsdag!
xx
Lene

Anne-Mettes Have sagde ...

Venter i spænding...... :-)

Tante Tulle/ Anette sagde ...

Prøver at finde ord for at udtrykke min evige begejstring for dit arbejde, men kan ikke lige finde på bedre end LÆKKERT LÆKKERT - som altid! Jeg har sagt det før, men gentager lige mig selv: FED stil, du har. Jeg er vild med "den røde tråd" i dine arbejder.

Sussi / Sussinghurst sagde ...

.... smukt og dejlig

Staudefeen sagde ...

Det er da en helt fantastisk krans, du har lavet. Du formår virkelig at lave det enkelt og naturligt, men alligevel eksklusivt :-)

Kh. Marlene