tirsdag den 30. august 2011

Høstanemoner i Frk. Iberis















9 kommentarer:

TANTE GRØN sagde ...

Jamen, hov .....hvad er det med dig, Lille Emma? Jeg synes du ser så bette trist ud? Er det ikke ligefrem en lille bekymringsrynke, jeg aner i din pande?:o) Enten så er du vist lige vågnet eller også gad Uffe Slow-cat bare ikke lege idag?

Ja, høstanemoner er skønne og uundværlige:o)

Knus fra mig

Lisbeth sagde ...

Ja tak, kunne jeg få et par kasser af hver? For jeg skal vise haven frem på fredag og det ville pynte gevaldigt med høstanemoner.
Og gab Uffe, var det en af de dage hvor du ikke gad stå op?

Iben sagde ...

:) Emma er måske lidt bekymret for om hun kan rette næsen op igen og nej Uffe gad ikke lege idag for han har slappet af ude i drivhuset hele dagen.
Lisbeth jeg håber at du får fint vejr til dit fremvisning på Fredag :)

Fru Friis sagde ...

Egentlig er jeg jo vild med høstanemonerne men det er som om at Emma og Uffe fuldstændig tager fokus fra blomsterne, ja jeg kunne næsten fristes til at tro at de nyder livet de to skønne!

Hvad i alverden er det for en grønkålsanemone du der har fundet???

Iris sagde ...

Smukke billeder, skøn kat og hund.
Hilsen fra Vangsborg - håber I er friske igen

Iben sagde ...

Ja, Fru Friis :) er den ikke sjov, jeg har ikke set den før..den hedder ´Anemone Hupeh. Crispa` og den ser da også vældig crisp ud :)

Jeg takker mange gange for hilsnerne fra Vangsborg nordpå :) vi hoster og pruster stadig, lyder som om at jeg har været i byen hele ugen :) men det er heldigvis bedre :) :)
Knus til Jer :)

Nette sagde ...

Kære Iben

Jeg giver Tanten ret. Emma ser noget bekymret ud. Har Uffedovenmis nu været skrap ved hende IGEN? Du må opdrage den missekat.

Høstanemoner er vidunderlige. Jeg købte 3 stk. (hos Aldershvile, Lisbeth!) sidste år, de har mange knopper, men gider ikke blomstre!? De 2 af dem blev flyttet i forbindelse med nedlægningen af syrenmonstret, men de har ikke lyst til at folde sig ud. Høstanemoner er nemlig ganske rigtigt skønne.

Iben sagde ...

Kære Nette :) jeg er bange for at vi ikke udelukkende kan gi´Uffedrengen al skylden for div. tumlerier :) jeg må "få fat" i et billede hvor Emma driller ham.... hun har lige for 5 min siden faret hen til ham og bidt ham i knorhår m.m. og trukket ham en af gulvet ....! Tja og han siger ikke noget til det..det ER jo EMMA :) :) :)
Høstanemonerne kan man næsten ikke undvære i haven, når de står der og svejer i vinden :)
Go´dag :)

Diana`s sagde ...

hej iben
sikke fine billeder af høstanemonerne..det er også et mangel i min have..men en af dem som står først på listen..de er bare så dejlige lette at se på
fine billeder af Uffe,han er en tro kopi af min Melle hankat (eller omvendt )og små hvil i løbet af dagen skal der til go dag til dig
Diana