onsdag den 17. august 2011

Grå toner, mysse mysse og " besøg ".......


Emma var lige henne og mysse Uffe idag...nååååhhrrrrrr :)





Ja ja, så var det heller ikke værrere ......


Og så fik vi besøg idag....en lille svend der var kommet væk hjemmefra, vi ringede til politiet og sagde vi havde den og ca. 1 time senere havde ejeren også gjordt det, og så kunne de føres sammen igen :)

Men nuttet var den ...MEGET selvsikker :) :) :)




HVA´  SÅ  ?


Venter bare ................


Og så kom vi til de GRÅ farver.......







10 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

uha, jeg synes at lille Uffe ligner en tordensky, kan han ikke li' at bli' mysset.
Jeg gider slet ikke kommentere dine blomsterkreationer i dag, det er unaturligt at være så dygtig :-D :-D

Iben sagde ...

Sussi, det var jo piiiinligt at jeg så det :) :) :)

TANTE GRØN sagde ...

Søde Iben,

nu sidder jeg igen her og dyrker mit aftenritual: Ibens blog, en kat på skødet og en fedende, lækker is fra fryseren i hånden. Tror du ikke, jeg skulle se at få computeren flyttet til et værelse uden en fryser fuld af ispinde, der var på bud i den lokale???:o)

Jeg grinede så jeg var ved at smatte isen ud over hele puteren ikke mindre end to gange under dette indlæg: For det første: UFFE! Noget så kattesur, har jeg dog aldrig set:o) Men det ødelægger jo også totalt hans image, at du fangede ham i et ømt øjeblik. Med en kattepaparazzi lige i nærheden er hele hans rygte som byens farligste og sejeste musekriger jo totalt spoleret. Hårdkogte katte møsser altså ikke små hunde!:o)

Dernæst: SUSSIS kommentar om at det er unaturligt at være så dygtig!:o)Ha ha den var bare SÅ god:o)

Den lille tilløber ser dælendytme fræk ud. Sikke dog et selvsikkert og fandenivoldsk udtryk den lille eventyrer har i ansigtet. Tror det er godt, den er kommet hjem til sine ejere igen. Den ligner en, der vil give både Uffe og Emma kam til pelsen:o)

Begynder straks at spekulere i alle de pragtfulde zink og grå farver, der findes - som kunne være brugbare i deko`er. Det ser meget smukt ud, Iben:o) Jeg har nogle roser i patineret zink, som jeg er meget glad for.

Hyg dig med de firbenede og blomterne, min blomst.

Knus

TANTE GRØN sagde ...

PS: Iben, du tror vel ikke, at Bette Svend og Emma har været ved at møsse og det, der er værre? Gud ved, om du skal til at være bedstemor???:o)

Knuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus

Staudefeen sagde ...

Hæ, hæ, det var da et skønt besøg, du har fået i dag :-) Hvor ser den dog nuttet ud!

Iben sagde ...

Søde TANTE :) den lille svend var nemli´lidt for " interesseret " i Emma :) men jeg blev nødt til at bruge hende som lokkemad, for den turde ikke gå hen til mig alene ! Men det var ret tydeligt at det var Emma at den kunne dufte :) Men jeg var jo bange for at den skulle gå hen og blive kørt ned, for den løb gladeligt rundt ude på vejen..uhha :) Så lettelsen var stor da " hunden var i hus " :) :) ....og nej.. der nåede IKKE at ske noget !

Bare rolig søde TANTE, jeg VED med sikkerhed, at lækker is er beregnet netop til søde TANTER og andet godtfolk, og alt det som du knokler, ja.... så hvis der er nogen der har fortjent en is, så er det med bestemthed DIG, søde :) :) :)
....og halleluja for den lokale :) :) :)

Diana`s sagde ...

Hej Iben ...sikke da et sødt bette væsen du der har haft på besøg..han ser da lidt stram ud i det , måske skyldes det at han er blevet isolationsfængslet i dit drivhus.....han skulle da vide hvor heldig han er ..godt der ikke skete noget med ham , ..og din Emma!!
Jeg er vild med det sidste billede af Uffe, de ører der ...smil..Hygge derovre på fyn, måske når jeg forbi i morgen :0)Diana

Iben sagde ...

Det lyder hyggeligt Diana :) :) :)

Jeg må indrømme at jeg lige tænkte 2 gange inden at jeg tog ham op........ tog chancen :)

TANTE GRØN sagde ...

Jamen Iben....

jeg kom til at ta` 2 is iaften!:o) Er det også ok, tror du??:o) :o)

Pyh, godt du ikke skal være bedstemor:o) Men sikke dog nogle søde stiklinger, der kunne komme ud af de to charmetrolde:o)

Godnunatogsovnurigtiggodt

Iben sagde ...

Søde TANTE........dobbelt så SØD :);):) så det er helt i orden :)

KNUS