onsdag den 19. oktober 2011

Rustikt, femenint.........og opdatering :)




Nu begynder de Franske Anemoner at komme.......


og hvis jeg er heldig, så er der nogle " der ikke er, som de skulle ha´ været " ..de dobbelte :)


Emma  :  Ejjjjjjjjjjjjjj, nu gør hun noget hun ikke må !!!!!


Emma er meget opmærksom på hvad Dina må og ikke må :)

Emma farer hen til Dina og får mange rynker i hovedet og som hun vil sige..´Det tror jeg altså ikke du må ! ..nej jeg er temmelig sikker , at DET DER MÅ DU IKKE Dina :) :) :)


Det har været temmelig svært at ta´billeder af de baryler idag :)

11 kommentarer:

staudecafeen sagde ...

hej
dit billede nr. 1 er super skønt....lad dog "børnene":):)
Anne Gine

Loppe sagde ...

Ha ha ha ... der er nok at se til ... skønne billeder...

*DYBT SUK* Franske anemoner.... åh... ME LIKE !!!!!!!!

Knus fra Loppe

Kristina sagde ...

Jeg har længe kigget på franske anemoner, har du dem i haven? Blomstrer de først nu eller?... Fortæl lidt mere om dem, please?

Susan Durup sagde ...

Jeg elsker også franske anemoner... men syntes dog desværre de "smelter" for mig i stænglerne. Nogle gode råd for det :-)??
Ja - jeg kender også godt til "selv-underholdende" dyr :-) Lukla har lige haft hentet posen med kaffe bolcher ned fra sofabordet.... og spist af dem!!! Jeg vidste bare at noget var galt... der var ALT for stille.
Hilsen Susan

Iben sagde ...

Hej Kristina

Jeg må indrømme at jeg har ikke erfaring med dem i haven, har nok se at man kan købe knoldende, men har aldrig prøvet :)

Som afskårne kan jeg sige at de skal absolut være friske når I køber dem, skifte vand ved dem hver dag og sørge for at stænglerne ikke er for lange så de skal " bære " sig selv ud over kanten, det gør dem hurtig svage.

Man kan naturligvis finde afskårne der holder lidt længere, men den´ fornøjelse man har ud af Anemonen syntes jeg er det hele værd :)

Ha ha Susan...lige præcis...når der bliver for stille ......

Hanne i haven sagde ...

Hvor er det bare herlige. Stakkels Emma, sådan at få sådan en baby og holde øje med :-D

Gro sagde ...

Åhh de kære børn. Dejlig killing du har fået, Emma prøver absolut at opdrage hende.
Franske anemoner er bare skønne og jeg må sige det er mange år siden jeg har haft dem. Det er vidst også noget med at knoldene skal op om vinteren?
Knus Gro

Marlene sagde ...

Hæ, hæ, hvor er de gode, dine billeder - og en god fortælling også :-)

My Vintage Home sagde ...

Hej Iben :-) - du siger lige til hvornår du evt lige kommer forbi efter vintage by nina bogen ikk :-) Hilsen H.C

Iben sagde ...

Det har du vist ret i Gro, hvis der er andre der ved bedre, så må I endelig sige til :)

Hej H.C :) hvis du ser det her :) så har jeg sendt dig en mail :)

Madam Bæk sagde ...

Ak ja de kære dyr. Det er et øje på hver finger.... ved jeg.... med en 7 mdr aktiv schæfer .-)

Ha' en dejlig aften med rødderne :-)