torsdag den 27. oktober 2011

Hygger sig ......:)




Nu er de her..de skønne husløg..

5 kommentarer:

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben,

sikke en lille hyggefis hun er den lille Diva.........øh Dina:o) Hun er bare søjde og leifi og jeg er glad for at høre/læse, at hun og Emma er ved at finde melodien:o) Mon ikke Emma får kam til sin pels? Jeg tror det!!:o)

Vidunderlige julerier du går og sysler med:o) Mig slipper den yndige og talentfulde frøken Juleris og hendes eventyrlige og magiske julestue ikke for besøg af:o) Så bliver sparegrisen SLAGTET gør den:o)

Kæmpestort knus og kærlige tanker

Birgitte sagde ...

Hej. Dine husløg ser bare flotte ud. Jeg faldt over din blog og har meldt mig som fast læser. Jeg glæder mig til at følge med. Det er hyggeligt med julerierne! Spændende, at du har en blomsterbutik!

Fru Friis sagde ...

Det er da ren Prinsessen-på-ærten din kære Diva udøver - hun er altså kær :o)

Nette sagde ...

Diva ser ud til at have fundet ud af, hvordan man nyder livet.

Husløg en masse. Hvad skal du dog lave med dem?

Iben sagde ...

Kære TANTE :) Du kan tro at Diva har måtte lære at håndtere en ihærdig " storesøster ", men tag ikke fejl, diva..dina har forstået at sige fra, og jeg kan sige Jer at du bruger stuerne som race bane, den får ikke for lidt :) At komme ind i stuen og se de 2 høns ligger og hygger sig side om side..HYGGELIGT :) :) :)
Jeg glæder mig SÅ MEGET til at du kommer :)

STORT VELKOMMEN Birgitte : super hyggeligt :)

Nette, det er under udarbejdelse :) :) :)

Go´ weekend.