søndag den 16. oktober 2011

Bare tilfældigt ..eller.......


var det ?..

Vi savner selvfølgelig Uffe ufattelig meget, men der skete noget igår, som I næsten skal høre om.

Min kæreste fandt Uffe omkring kl. 15.00 igår.

Men en af hvores kære venner havde ringet til mig om formiddagen, for at høre, om vi kunne tænke os en lille killing, som var den sidste i et kuld hos hendes søn og familie... 
men jeg takkede nej tak, for det ville også være synd for Uffe, når han nu havde så travl med at det var hans domæne :)

Så var det jo, at vi fandt Uffe, og så tænker jeg... det var jo så nok meningen, at den skulle komme til at bo hos os :):)
Så den ankom her i formiddags og er faldet godt til... væser lidt af Emma...og det kan Emma jo selvfølgelig ikke forstå :) :) :)  men nu går det meget bedre :)

Så var det fine kort med, fra den søde familie, som vi fik Dina fra ( jep, den er døbt Dina :)

Det kunne jo ikke passe bedre til lejligheden, tusind tak for det.


Emma løber lidt rundt, som om hun ville sige ´damen der, der kom med ´den der´ , hun glemte den vistnok...gjorde hun ikke ?? :) :) :) 

Tusind tak for Jeres søde tanker og kommentarer :)





13 kommentarer:

Tante Tulle/ Anette sagde ...

Nååårh hvor ser hun dejlig ud, hende Dina. Jeg håber hun falder godt til hos jer og at Emma også vil tillade at hun er der! Knus

Lisbeth sagde ...

Stort tillykke med den lille Dina, hvor var det dog et mærkeligt sammentræf. Selvfølgelig savner I Uffe, men sådan et lille dyrebarn er da ikke til at stå for og skal nok få jer til at trække på smilebåndet. Jeg håber at Emma vænner sig til at være den ældste og glæder mig til at se mere til de to.

Signe sagde ...

Hvor er hun kær - ja, man skulle næsten tro det var meningen, at hun skulle ende hos jer. Og mon ikke hende og Emma også blive fine venner, når hun falder mere til.
Rigtig trist med Uffe - man kommer til at holde så meget af de små kræ.

Sussi / Sussinghurst sagde ...

sikke en sød lille pigekat - håber på en lykkelig "familie"-sammenføring, og selvfølgelig bliver de glade for hinanden.

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben,

et stort tillykke med jeres lille nuttede Dina. Er det ikke mærkeligt, jeg havde gættet på, at jeres nye pige-mis skulle hedde Dana, og det er da ret tæt på, ikke?

Hun ser rigtig rigtig sød ud og hun vil utvivlsomt hjælpe jer igennem savnet af Uffe, for der er nok at se til med sådan en lille spilopmager, der ikke har andet end leg og opdagelsesrejser i hovedet.

Nu har Emma helt sikkert fået sig en ny god legekammerat. Men nu skal den lille ny jo lige have set jer allesammen an, ikke mindst Emma.

Uha, får helt lyst til en lille killing, men det går vist ikke. De to gamle katte, ville h-a-d-e det.

Ja, der ER altså mere mellem himmel og jord end man lige går og tror.

Hvor er det dejligt, at vi Ibenfans har fået en ny blogkat. Hende skal vi nok komme til at holde af.

Tillykkeknus fra en stor katteelsker

Loppe sagde ...

Åh nej dog, stakkels Uffe... men hvor er Dina heldig at hun har fået jer som sine mennesker,det skal hun nok snart finde ud af...
Tillykke med hende

Skønne buketter ..
Knus
og kh
Loppe

Hanne i haven sagde ...

Hvor er jeg ked af at høre om jeres søde Uffe. Jeg har nydt at følge ham og Emma på dine billeder. Min hund mener kun at katte kan bruges til at jage, så jeg har altid syntes at det var fascinerende at dine to kom så godt ud af det sammen.
Men hvor er Dina da bare sød :-) Jeg synes også det lyder som et skæbnetræf. Jeg er sikker på at hun og Emma nok skal blive gode venner snart.
Trøste-knus fra mig :-)

My Vintage Home sagde ...

Stort tillykke med Dina...
Har selv bette mis - og kender alt for godt til hvor meget man kan elske de skønne små kræ - og ikke mindst deres personligheder...
PS hvor er hun fin !!!!!!!!!!

Lene sagde ...

Hvor er det trist at høre om Uffe. Jeg håber at Dina med tiden kan overtage hendes plads rigtigt.

Anonym sagde ...

Kære Frk. Iberis. Hvor er det trist med Uffe, vores alle sammen skønne blogkat, men er helt sikker på at vidunderlige lille Dina nok skal skabe megen glæde hos jer, og godt Dina har Emma, for tror helt sikkert Emma vil elske hende og omvendt, når de nu lige får set hinanden an. Stort tillykke ned den lille ny Dina, som allerede gør sig godt som ny blogkat.
Efterårshilsen fra Sydfyn Jeanne

Frk. Anemone sagde ...

Nåhh.. hun er godt nok sød, den lille Dina, sikke et sammentræf.

Hun vil selvfølgelig aldrig erstatte Uffe men sikkert blive en ny personlighed i jeres familie.

Marlene sagde ...

Hov Iben, det har jeg vist ikke hørt om? Hvad skete der med Uffe?

Fantastisk dejlig killing, I har fået :-)

Kh. Marlene

Anonym sagde ...

Hej - det er Anna. Du ved familien, som har givet dig Dina. Skønt at høre, at det går godt med Dina <3 (hjerte) og Emma <3. Det er dejligt, at vi kan følge med på nettet.
Knuz fra hele familien


<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3