torsdag den 20. oktober 2011

Krans med bla. Euqulyptus og Mimose...






9 kommentarer:

Staudefeen sagde ...

Wow - hvor er den smuk - fantatiske farver :-)

Kh. Marlene

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Åh frk. IB, hvor er den fin - jeg er tosset med eucalyptus.... jeg kom til at knipse et par små sidegrene af gade-potte-pynten på Langelinje i tirsdags.... pyt, hvis ikke kommunegartnerne tager dem ind, så dør de vel alligevel i frostvejret..... gad vide om kommunen gemmer dem til næste år.... ups!

Loppe sagde ...

Flot krans Iben.. Dufter den ???

Knus

Anonym sagde ...

Kære Iben
Endnu en smuk krans fra din hånd. Mimoser - er det de små "flittergrene"? Jeg er vild med mimoseduften. Havde engang noget duftevand og bodylotion med denne vidunderlige duft - og nu kan jeg ikke finde det mere - savner det virkelig.
Forøvrigt en skøn Emma hund du har - den er jeg sørme forelsket i!
Kh Helle Rask

Iben sagde ...

Ha ha Sussi, du har mere brug for det, end de har :) :) :)

Den dufter generelt ikke særlig meget. Den type euqulptus...euqulyptus:) dufter ikke særlig meget, der er andre der er kraftigere i duften.
Og der findes mange slags Mymoser, de gule om foråret der dufter så fint.. og de fliede blade der lukker sig når man rører dem, men de her mimoser ( grålige fliede blade) dufter overhovedet ikke. Jeg bruger dem også i julesagerne, fordi de tørrer så fint og har en smuk grålig farver, det kommer jeg lige tilbage til :)

Anonym sagde ...

Kære Frk. Iberis. Hvor er det en smuk krans! Altså hvis jeg boede i Middelfart var jeg og tjekke alle de lækre sager ud hver dag, for du har sådan en skøn blomsterboutique med masser af atmosfære og sjæl, og så er du bare så fantastisk til at lave skønne sager.
Er altså helt vild med Emma, for hun har da fået noget at se til med lille Dina, som jo er ved at udforske og lære verden at kende, smiler.
God week-end.
Efterårshilsen fra Sydfyn Jeanne

Landbohaven sagde ...

Smuk krans.

Madam Bæk sagde ...

Hvem der bare havde de evner.

Smukt Iben meget smukt.

Ha' en dejlig aften :-)

Diana`s sagde ...

hej Iben...hvor har jeg savnet bla din blogg :) :) skøn krans i dejlige efterårsfarver.. hvor er jeg ked af at høre du har mistet Uffe mis..tak for alle de dejlige billeder du har vist ..lidt pusigt da jeg læste dit indlæg, tænkte jeg straks, du må få min sorte halvstore killing, og næste dag ser jeg så en næsten identisk sort killing på din blog..sjovt ikke..nå men han har det nu godt her hos mig ,fik bare så ondt af dig ..og Emma smil..
Hvor er det forresten et super smukt lille træ du har kreeret,det med de nøgne gran grene, Wauu..er der oasis i midten ?? knus fra Diana...ha en fantastisk weekend