lørdag den 29. oktober 2011

Inspirationstavlen.......................




6 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

hmmmmm, hvor er juleinspirationstavlen mon frøken?

Iben sagde ...

Jamen Sussi...det er noget af min juleispiration..på mig måde :) :) :)
Hvad kunne du tænke dig at se ?
Håber du har en dejlig hyggelig Lørdag aften :)
Knus

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben,

din inspiration = min facnination:o)

Knus til den tobenede og kærlige pelsstrøg til de firbenede.

Hav en skøn og forhåbentlig ikke alt for travl weekend......pyh julen står jo og spærrer for døren i dit erhverv:o) :o) :o) Svært at forstå, at man snart skal til at tænke i adventskrans, da jeg idag har plukket en stor og sommerlig havebuket med roser, klokkeranker, lathyrus og løvefod.

Melissah from Scrapbook sagde ...

Gorgeous mood boards - I use these all the time for work - they really help me get started on a project.
x
Melissah

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Nå for sørensen, nu har jeg haft luppen fremme og kan da godt se det, undskyld - og det er da mere end sansynligt at vi alle ender med højt hår (ref. billedet) inden juleforberedelserne er overstået, hi hi

Iben sagde ...

Sussi......det ville klæ´dig SÅ GODT :) :) :)