lørdag den 22. oktober 2011

En krans mere....og så kig lige forbi ´My vintage home`






Hvis du godt kan lide Franske sager eller " bare " smukke ting, så kig ind forbi http://www.myvintagehome.dk/ eller endnu bedre ..
kig forbi Deres SUPER lækre showroom, og jeg ved ...tilfældigvis :) at De har åben d. 1. Søndag i Advent....hmmmm
nå ja, der har jeg sørme også åben :) vi ligger 8 min fra hinanden :) :) :)
Jeg var inde og se det forleden dag ...OG HOLDAOP, meget inspirende. 


Rigtig go´weekend :)


6 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

mon du købte noget ? - jeg kigger tit på my vintage homes webshop og må gi' dig ret i at der er mange skønne ting.
Hvordan går det med den lille nye missekat?

Iben sagde ...

Hei Sussi :)
Jeg var inde og købe bogen `Vintage by Nina` jeg har den ikke selv i butikken.....og den måtte jeg eje :) men der var SÅ mange fine sager :)

Og Dina går det rigtig fint med :) Hende og Emma er begyndt at tumle og lege :) :) :)Hun er smadder hurtig :)

Iben

Gitte H sagde ...

Skønne kranse. Bare det var mig, der var så kreativ ;-)

Loppe sagde ...

Ååååårrrrrr.....( ja jeg ved jeg gentager mig selv ) men for søren
en flot krans.... Glæder mig også til flere fotos af de to 'tøser'..

God søndag til dig min ven
Knus

Birgitte med Annekset sagde ...

FLOTTE kranse Iben og tillykke med lille missen. Den glæder jeg mig også til at følge.:-)
Klem Birgitte

Staudefeen sagde ...

Ja, de har mange smukke ting - har selv handlet med dem og været ovre i deres show room (og de har handlet med os - planter) :-)

Fantastisk krans :-)

Kh. Marlene