søndag den 25. december 2011

Jeg har det da også med..............


og syntes, at det er flot med et lille lag sne, men det er fantastisk at det hele ikke er sneet til, nu hvor jeg skal igang med at finde grene o.s.v til mine vinterdekorationer :)
Når jeg nu går en tur ude i haven, så myldre det oppe i hovedet :) :)

Hvor meget jeg end så holder af julen og igrunden aldrig bliver som sådan træt af den, så er det alligelvel altid spændende, nu hvor jeg skal til at ryde op i forretningen og finde ud af hvad der nu skal ske.









Der er måske nogen af Jer der kan huske det billede af ´Grisen´ Emma´s kære gris ( pivdyr ) ....ikke så meget gris mere....

Familien har købt en´NY gris til Emma...

og den er hun SÅÅÅÅÅ glad for :) :) :)

Jule freden har sænket sig. 




Den alvorlige mine´ skyldtes, at Dina er på vej...og det er bestemt IKKE Dina´s gris :)


Ønsker alle en dejlig 1. Juledag.

Iben

7 kommentarer:

Hanne i haven sagde ...

Jeg har det ligesom du. Lige så dejlig julen er, lige så dejligt er det når den er overstået, og hverdagen endelig kommer tilbage.
Jeg kan godt forstå at Emma passer på sin gris, med den frække killing :-D Frostie fik jeg hele to nye 'dyr' i julegave, så hun er også en lykkelig hund nu.
Glædelig bagjul også til dig og dine :-)

Anonym sagde ...

God aften Frk. Iberis
Du har fuldstændig ret i at julen er dejlig, men det er også dejligt, når det hele er overstået. Mit julepynt bliver taget ned allerede på tirsdag, for så skal der friske blomster til, nu da butikkerne igen slår dørene op, for jeg trænger til at se andet en julepynt. Glæder mig til at se, hvad du finder på af skønne arrangementer og blomster.
Godt Nytår ønskes du her fra Sydfyn Jeanne

Tante Tulle/ Anette sagde ...

Rigtig dejlig efter-jul til dig, søde Iben. Uh ja, jeg kender godt det med alle idéerne oppe i hovedet, der er trængsel i den kreative afdeling! Knus

Nette sagde ...

Haha Iben. Jeg har tabt mit hjerte til Emmamusen.

Ja, grene kan være vidunderlige. Dejligt at kunne se det smukke i det enkle :-)

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben,

Åh åh.... se lige det "hundehovede" der:o) :o) :o)......mage til ansigtsudtryk:o) :o) "Grisen er MIN!!!!" Efterfulgt af et spottende og drillende "HA HA!!!"

Pyha, det var godt at Emma fik en ny grisling. Så er den gode stemning genoprettet i det lille hjem:o)

Jeg glæder mig allerede helt tovligt til at se dine vinterkreationer. Elsker (også) dine deko` er med grene, vinter/tidlig-forårsstemning:o)

Hvor er det skønt at mærke din arbejdsglæde og skaberglæde. Din passion for dit fag kan fornemmes helt ud igennem skærmen.

Umættelige, skønhedshungrende knus

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Elsker jo dine blomsterkreationer og glæder mig til vinterdrømmene - men de dyr du har dér, de er da virkelig også knuselskelige, og dine tydninger af deres "ansigtsudtryk" og kropsholdninger er altid et godt grin og et "ja, hvor er det godt set" værd. Hir, hir!!

Birgitte sagde ...

Hej. Ja det er dejligt at vinteren er så mild, så man kan komme ud. Jeg håber, du får udfoldet dine kreative sider. Hvor er detsjovt med hunden og grisen. Din hund ser rigtig glad og tilfreds ud!