lørdag den 17. december 2011

Amarylisvindue....og Dina´s brødkurv :)










6 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Hvor er de kønne, både dine Amaryllisser og missekatten :D

Mette - Aalborg sagde ...

Hej Iben
Hvor er det dejligt at kunne følge med i Dianas liv herfra Aalborg:-)Det er dejligt at se, at hun bliver stor og trives. Jeg er jo blevet helt afhængig af dine smukke og eventyrlige ting. Lukker tit dagen af med et nysgerrigt kig på denne side, og så begynder spørgsmålene: Hvordan har hun mon sat det sammen o.s.v. En rigtig glædelig jul til dig og Dina:-) fra Mette og familie

Frk. Anemone sagde ...

Dine amarylis er godt nok flotte.

Og missen sød...

Jeg har en kæmpestor amarylis, som er ved at åbne sig, jeg er spændt på om den når det til jul...

Birgitte sagde ...

Dine amaryllis er virkelig flotte, især den mørkerøde. Katten har da vist "erobret sig" en ny kurv!

Lisbeth sagde ...

Hvor er de skønne allesammen og dine Amaryllis er godtnok vokset siden sidst. Jeg skal ud og have fat i nogle som kan blomstre i juledagene:)
Rigtig god adventssøndag til dig og alle dine kære:)

Susan Durup sagde ...

Smukke blomster - jeg er ikke så heldig som dig... Jeg køber altid dem der er afskåret... De vælter nemlig ikke for mig *fnis*
Og dine skønne dyr.... elsker hvordan de er med på dine billeder ♥
Fortsat god søndag.
Susan