søndag den 18. december 2011

En dag i TANTE GRØN`S have.............


I sommers havde jeg den dejlige oplevelse, at besøge TANTE GRØN`S have :)

Og idag viser jeg et par billeder, hvordan den så ud gennem min´ linse :)

Det er en have, der afspejler en ganske særlig person, sådan som haven opleves, opleves også TANTE GRØN....

Ganske enkelt et et dejligt og inspirerende menneske..

En skøøøøøøn have.

























Der er rigtig mange der ved det, men for dem der ikke har fået det med, så er hun med i Claus Dalby´s nye bog ´Hemmelige haver`
Skøn skøn bog :)


14 kommentarer:

Marina sagde ...

Sikke mange dejlige billeder fra en helt særlig have. Tak for kikket.

Zep sagde ...

Se dét var et rigtigt juleeventyr - tak for billederne!

Hjerteligst

Line fra Dalgaardens Have sagde ...

Hej Iben
Sikken stor oplevelse det må have været at opleve Tante Grøns have! Jeg har set den flere steder i Blogland nu, og selvfølgelig også i "Hemmelige Haver" (min julegave, som jeg allerede har åbnet ;-))
Jeg har været en tur rundt på din blog, og her må jeg følge med!! Lækre billeder, og meget meget inspirerende dekorationer/buketter du laver! Flot!
Hej fra Line

Lene sagde ...

Ja, en smuk tante i en smuk have :)

Fru Friis sagde ...

Ahhhh.... hvilke dejlige sommerstemninger der kommer strømmende ud af skærmen.

Tak for et dejligt gensyn med haven set gennem din linse. Smukt fanget både af haven og af tanten :o)

Isabelle sagde ...

The bouquet is absolutely fabulous ! Next year I'll plant more sanguisorba to use them in my bouquets too.

Lisbeth sagde ...

Kære Iben det er superdejlige billeder, det glæder mig at se haven i solskin (selvom den også er superskøn i regn) Jeg er vild med dit foto tværs gennem haven med den hvide låge for neden - de "sorte" planter og det grønne øj,øj,øj det er et postkort og det er fruen med buketten også. Tak og knus:)

Kirsten Miran sagde ...

Sikke et paradis. Tak for kigget.
De bedste hilsener
Kirsten

Frk. Anemone sagde ...

Tak for turen i denne skønne have, du har fået dejlige billeder af både haven og tanten :)

Ulla

CuginaK sagde ...

Smukke billeder af en smuk, smuk have (og quinde, ikke mindst :)

Sikke dog også en smuk buket, hvor er den mon fra :) Wauw....

Jeg har engang i foråret læst Tanten fantasere om at bane sig vej frem gennem et blomsterflor med en machete. Nu ser jeg det pludselig meget mere levende for mig - selv om jeg ikke tror hun ville nænne det dog...:)

Tak fordi du deler - kh
Anne Mette

Staudefeen sagde ...

Wow - det er da en helt igennem eventyrlig have :-)

Kh. Marlene

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben,

åh det er dejligt at se sin have iklædt sommerdragt her i den farveløse og mørke tid. Vi er ikke selv så flinke til at få taget havebilleder, så det er skønt at se haven gennem din linse.

Sikke en masse dejlige hundemøs jeg fik af linselusen Emma. Det var tydeligt at se, at hun er en berømt bloghund, der er vant til at stille op til fotosessions og ELSKER det.
Synes næsten det ser ud, som om hun smiler på billedet:o)

Det er en gave at kende een som dig Iben. Vi taler samme blomstersprog og der er ikke noget skønnere end at møde et menneske, der forstår ens kreative tankegang og blomsterpassion. Det var en fest at have dig, Emma og Hr Iberis på visit:o)Og den smukke, dramatiske og helt unikke havebuket, du fik bundet af havens blomster, kål, grene etc var jo et helt blomstermirakel:o) <3 <3 <3 <3

Tusind tusind tak til alle I andre, der her midt i juletravlheden har taget jer tid, til at skrive så søde og hjertevarmende ord om min have set gennem Ibens øjne. Det glæder meget mere end I kan forestille jer.

Rigtig glædelig og hyggelig forjul til alle I derude i julestuerne og vinterhulerne

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Hvor er hun smuk, der i sin smukke have

Anonym sagde ...

Hej igen Iben
Jeg vil også lige kommentere på Tante Grøns have --
Ja, men tante, du er dog fantastisk, jeg forstår godt hr. Dalby er facineret af dig.
Nogle smukke billeder fra en fantastisk have.

I er 2 fantastiske damer - men det ved i sikkert godt!!!
men hilsner jm