onsdag den 7. december 2011

Hyacint tid..............







6 kommentarer:

Susan Durup sagde ...

Hvor er de super smukke..... Jeg tror jeg vil forsøge at gøre ideen efter....
Det er så fine julebilleder du viser.... man kan ikke andet end at komme i dejlig julehumør.
Hilsen Susan

tyziana sagde ...

I bought myself a small white hyacinth and two small white cyclamen. I hope to make a Christmas decoration that comes close to your wonders!
Hugs!

Eva Agnes sagde ...

Ljuvligt, jullika hyacinter.
Så vackra har jag aldrig sett förr.
Tack för fina ord om mitt kök.
Stora kramar
Eva Agnes

Anonym sagde ...

Kære Iben,

hvor er dine dekorerede hyacintvaser smukke. Ingen jul uden hyacinter.
Jeg er jo selv så heldig, at have fået et par af dine kønne hyacintglas op under neglene og det er en daglig glæde for mig at kigge på dem - og at følge med i, hvor lange løgenes rødder efterhånden begynder at blive.

Min bedstemor havde altid vinduerne fyldt med fremdrevne hyacinter og det lykkedes hende altid, at få dem til at blomstre lige præcis til juleaften. Jeg kan huske, at duften gjorde mig helt salig på min barndomsjuleaftner.

Hendes smukt pyntede juletræ med fe hår og hjemmelavede engle var også det rene magi for et skønhedselskende barn som mig.

Tænk om man kunne dykke ned i en tidslomme og liiiige vende tilbage til bedstemors julestue......suk!

Hav en rigtig dejlig dag, søde Iben. Idag har jeg været tidligt oppe sammen med alle de travle blomsterbindere i det ganske danske land......:o)

Knus fra Grantanten i det høje nord, som igen har problemer med googlechrome....æv!

Lisbeth sagde ...

Hvor er det en skøn samling og super flot med dekorationen rundt om løgetJeg er vild med dine medaljoner. Jeg siger som din grantante - ingen jul uden hyacinter og forleden "regnede" jeg mig sørme frem til at vi har glæde af hyacinter i op til 6-7 måneder fra november til maj det er da utroligt!!

Birgitte sagde ...

Det ser fantastisk ud!