søndag den 4. december 2011











7 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Hvor ser det altså godt ud frøken, og du har også en dobbelt julerose kan jeg se - skøøøønn.

Tante Tulle/ Anette sagde ...

Fedt, fedt, fedt og mere fedt. På den gode måde. Elsker dine sager. Stemningsfuldt og feminint.

Juleknus

Eva Agnes sagde ...

Mycket julstämning i dina blomsterkonstverk.
Gillar växter skarpt.
Min systers barnbarn ska heta Freya, Iben.
Mysigt, tycker jag. De bor i Edingbourgh. Lilla Iben är nyfödd.
Kramar till dig
Eva Agnes

Lisbeth sagde ...

Kære Iben, det er simpelthen så smukt og skønne juleroser.
Jeg har forsøgt at lave mig et par dekorationer a'la Frk. Iberis idag, men der er laaaaaangt til din standard;)

Landbohaven sagde ...

Smukt.
Tak for kigget.

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben,

åh hvor er dine juleskåle med lys vidunderlige. Jeg elsker din kombination af det rustikke og det feminine, og den svære svære kunst at kombinere det naturlige med naturligt og ikke for flashy bling bling. Tror du er den eneste i verden, der mestrer denne disciplin.

Knus fra Danmarks største Ibenfan

Staudefeen sagde ...

Så fint, så fint :-)))

Kh. Marlene