fredag den 9. december 2011

2 julebuketter......................


Lyserøde Ranunkler












En besøgende i butikken forleden dag, spurgte mig, da hun var på vej ud af døren, om om jeg stadig kan begejstres ?

OM JEG KAN !!! :)

Absolut :) jeg elsker dette fag, for der er så mange muligheder, og hvis jeg får en eller anden blomst hjem til forretningen, kan jeg gå og være helt glad i låget hele dagen af fryd :) :) :)
For mig er det slet ikke ´bare´ at binde en buket, den skal bindes med sjælen... det er vigtigt..ellers bliver det netop ´bare´ en buket.

Jeg bliver aldrig træt af det.




8 kommentarer:

CuginaK sagde ...

Om nu vækkeure, andre trafikanter, vind/vejr/og vejforholdene opfører sig bare sådan nogenlunde. Så ses vi, gør vi, lørdag omkring 11 tiden. Jeg kan slet ikke vente med at se din butik med dine smukke, smukke ting.....jubiiii, jeg har ventet længe. Spændt på om du sommerfuglevaser stadig, nå går nok :)

Vi ses - håber jeg.

kh Anne Mette

idehaven sagde ...

Absolut smukke og dejlige buketter.
Ja det er jo netop essensen, at man stadig kan glædes og bliver ved med at finde inspirationen.

God jul.
Helga

Lisbeth sagde ...

Kære Iben jeg er ikke et øjeblik i tvivl, din begejstring lyser ud af alle dine billeder og den passion du har for dit fag tror jeg vil vare resten af livet du er jo født til dette her. Jeg synes ikke at du bare binder en buket eller laver en dekoration jeg oplever sjælen, kunstneren, designeren når jeg nærstuderer dine billeder og forsøger at få alle detaljerne med og dine kreationer er langt mere end bare teknik.
Superflot! Ha den dejlig weekend.

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben.

jeg tilslutter mig fuldstændig Lisbeths ord. Hver en ting, der går gennem dine hænder bliver en unika-ting med en helt fantastisk sjæl og stemning, som ikke kommer fra den tillærte teknik, men fra personen Iben.

Åh, hvor er det skønt at se ranunkler igen. Tænk, at kunne nyde sådan en smuk Ibenbuket her i decembers mørke og kulde....suk hjerte, brist ikke.

Skal ned i køkkenregionerne og lave julefrokost med hele svineriet til gæster. Hav en skøn weekend , søde Iben:o)

Knus

Landbohaven sagde ...

Smukke buketter.
Tak for kigget.

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Neeeeiiiii, hvor er de skønne - og den lille haremis med vinger - det kan da kun du finde på - genialt.

Iben sagde ...

Hejsa Anne Mette :) mægtig hyggeligt at hilse på dig :) :) :)

Rigtig glædelig jul til dig Helga :)

Kære Lisbeth og TANTEN....jeg blev SÅ glad.tak :)

Hejsa Sussi, det er igen fra Tildes, at det kommer fra, de har altså vææældig mange fine motiver :)

Min Gamle Jul sagde ...

Vanvittigt flotte buketter - og meget anderledes.