Iben Riis

Iben Riis

torsdag den 22. september 2011

Rustik krans








4 kommentarer:

Loppe sagde ...

Tænk at kalde smukke Uffe for en rustik krans
( hi hi) - han har kransefacon...

Dejligt med billeder fra skovsvinget Iben
Knuuuus

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Jeg så din fine krans i aftes, og overvejede alvorligt om der mon var nogen der ville savne mig på mit job i dag, hvis jeg blev hjemme og kransede lidt i stedet for :) men jeg tog afsted, og må se om ikke der bliver lidt tid i weekenden til lidt hygge-kranseri. God weekend

Madam Bæk sagde ...

Hvor har jeg savnet dine smukke billeder, mens vi har været på landevejen.

Ha' en dejlig aften ;-)

Lisbeth sagde ...

Kære Iben, det er bare for længe siden jeg har været her hos dig, jeg aner simpelthen ikke hvor tiden går hen!
Kransen er super smuk, jeg kan godt lide det rustikke. Da jeg for nylig var på haveblogger træf i Landbohøjskolens universitetshave så jeg de gamle gule Helicrysum som sammen med blå Statice var 70-ernes tørrede blomster til kranse - hvor er der dog gudskelov sket meget på den front og hvor er det skønt at følge dine inspirerende billeder. Hortensiahjertet er simpelthen så yndigt.
Rigtig god weekend:)