mandag den 12. september 2011

Efterårsdag...efterårskrans










8 kommentarer:

Anonym sagde ...

God aften Frk. Iberis. Sikke en fantastisk smuk efterårskrans du har lavet. Den gad jeg godt have, men den er jo ikke sådan at have med på en cykel, så det må blive når jeg kommer op i din skønne butik, for en togrejse skal sådan én da kunne holde til, ikke, hvis jeg altså tage en flot æske med til den.
Dejligt med sådan nogle skønne billeder på en grå og regnvåd efterårsdag, men så er det godt man kan hygge inde med strikketøj.
Fortsat god aften.
Hilsen fra det regnvåde Sydfyn Jeanne
Hilsen fra det våde Sydfyn Jeanne

TANTE GRØN sagde ...

Ååååååååååååååh, hvor er den guddommelig smuk. Sådan en krans kan få solen til at skinne på en stormomsust, regnfuld, mørk, skummel og gusten mandag aften.

Den er helt vidunderlig den kran, Iben:o) I love it.

Jeg vil hellere eje den end en guldbarre på 100 kg:o)

Knus fra mig til dig

TANTE GRØN sagde ...

Undskyld at jeg kom til at kalde din smukke krans for noget så usmukt som en "kran", Iben. Nogle gange kan hjernen ikke følge med fingrene:o)

Knuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Hvor er der putte mange fine ting i den krans, jeg har studeret den nøje - men nu ønsker jeg mig en storskærm, så billedet kan blive endnu større.

Helle Rask sagde ...

Kære Iben

Det var dog den smukkeste krans jeg længe har set - og jeg har jo lige set en anden du har lavet hos Birgitte Hasholt i søndags. Du har en fantastisk fornemmelse for sammensætninger - helt vidunderligt! Tak for synet...
Hilsen Helle

letrecivette sagde ...

Stunning wreath!
Have a great week!
Monica

Fru. Krull sagde ...

IH hvor er den skøn!! Jeg skal helt sikkert et smut forbi din butik, meget snart ;-) Tak for kikket. Kærligst Fru Krull

Staudefeen sagde ...

Så kan det da næsten ikke blive smukkere - sikke en farvesammensætning :-)