søndag den 11. september 2011

Nogle af de sager.............


Som jeg havde med " i byen "


Gammel lysekrone som er blevet lavet lidt om ...




Og imens at jeg var " i byen " så har Emma hjulpet " sin Far " med at slå græs :) :) det får man grønne tæer af :)






Foden på de små trær, er lyseholderne fra den gamle lysekrone.





Mægtig hyggeligt at hilse på Jer der kiggede forbi til arrangementet idag, jeg er mega ked af at jeg glemte kameraet derhjemme ( havde ellers lagt det frem og det hele ) for der var SÅ mange fine ting på de forskellige stande.

Go´Søndag aften :)


4 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Fantasifulde mystiske smukke sager i dag. Og så må du hellere købe nogen støvler til Emma, hi hi

Loppe sagde ...

Ja små hunde-galoscher... hi hi .. hos Frk Iberis har selv hunden 'grønne fingre'...

Knus & vruff

Anonym sagde ...

Hej Frk. Iberis. Skønt at hilse på dig i Krarup og fik da lige plads til at få én af dine lækre buketter med hjem på cyklen. Det var et rigtig hyggeligt og skønt marked, dem burde der være flere af. Jeg skal da lige love for at Emma har fået grønne poter, hi-hi, det ser godt nok sjovt ud, men når mor er ude, må man jo have det sjovt derhjemme.
Fik for øvrigt cyklet 40 km denne søndag, men var ikke spor træt, da vi nåede hjem, for jeg skulle jo plante planter og sætte løg.
Hilsen fra Sydfyn Jeanne

Staudefeen sagde ...

Kære Iben,

dejligt, at du gad at deltage i vores marked :-)

Jeg har lige lagt billede af dig på bloggen - håber, det er ok?

Kh. Marlene