lørdag den 17. september 2011

Lørdagshygge.............


Emma var med ude..næsten mellem regnbyerne :) og finde sager til Lørdagshygge :) :)




Man kan lige skimte en´engel, som jeg har fået foræret af en veninde, den kommer fra ´Ida´s hus` i Middelfart, en meget dygtig keramiker.


Og hvis man spør´Emma, ja så er Lørdagshygge bestemt også hygge med ynglingslegetøjet... GRISEN :) I kan nok også regne ud, at der har været MERE af grisen :) ik´mer, men hun er SÅ glad for den.










Rigtig go´Lørdag aften :)

6 kommentarer:

Nette sagde ...

Hver SER det superhyggeligt ud. Det er ikke bare lørdagshygge men efterårshygge. Du har et dejligt pyntegen Iben :-)

Emma pynter og hygger også :-)

Diana`s sagde ...

hej iben..hvor ser det dejligt ud der hos dig..rigtig hyggenyk...stakkels den lille gris..kunne simpelthen ikke lade være med at grine da jeg så det der var tilbage fra det bette kræ..men jeg forstår din lille emma, min Nicca slæbte også i længe rundt på det der engang havde været en gummi kylling..herregud.
hvor er det et smukt spejl der gemmer sig der bag blomsterne..hej fra Diana

Anonym sagde ...

Hej Frk. Iberis. Sikke et smukt og hyggeligt efterårsarrangement du har lavet! Og Emma fik da vist også rigtig hygget sig med grisen eller hvad der er tilbage af den, smiler. Vejret er jo nu heller ikke til andet end at hygge indendørs med lys og skønne buketter og et godt strikketøj, ja og så kunne du jo lige bruges til at hyggearrangere.
Fortsat god week-end.
Hilsen fra Sydfyn Jeanne

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Sikke dejligt du har pyntet op.... og der er vist også en lille jordbærranke - jeg kan godt forstå at du tit bruger rankerne de er FLOTTE..... men hvad gør vi nu, når de bliver frostvejr? jeg har plantet den ene jordbærplante, men den anden står i en potte, tror du at jeg bliver nødt til at plante den også???

Iben sagde ...

Hejsa Sussi, jeg mener at de er ret hårdføre, nogle af de steder jeg har dem er de ret udsatte, men hvis det var mig, så vil jeg plante den, så udtørrer den heller ikke så nemt :)

Staudefeen sagde ...

Sikke en smuk opstilling - lige min smag med et ret barnligt touch :-)

Hvor er Emma og Uffe skønne :-) (har lige kigget på de andre indlæg også).

Kh. Marlene