fredag den 2. september 2011

I weekenden....................



skal der tages billeder af Vinter/ juleting til annonce m.m.

og det er selvfølgelig min Søs der skal styles






Sidder lige og får en ide om en giweaway, jeg har tænkt på det et stykke tid nu, at det var på tide, ikke fordi at der er en særlig anledning............
Nu er jeg spændt på om I bliver helt stille derude i blogland :)
men hvad med en blomsterstyling.....!!  ?
Vinderen får lagt en makeup, blomsterstylet og fotograferet !!
Jeg er absolut ikke proffesionel, det skal siges.

7 kommentarer:

Diana`s sagde ...

psssssttt..jeg blev helt stille.... :) :)
go`ide

TANTE GRØN sagde ...

Sch......!:o)

Pst..pst...Iben (HVISKER!)..jeg håber, at vi får lov at se nogle billeder at din smukke og smukt stylede søster. De "ingredienser" du har fundet frem til fotoseancen ser ihvertilfælde meget meget spændende ud:o)

Sch...jeg lister ligeså stille ud i haven...der er OGSÅ meget meget stille:o)

Hav en dejlig weekend med søsterhygge:o) Søsterhygge er noget af det bedste i denne verden.

Loppe sagde ...

Orv, en go´ idé Iben !!

Det ville da være fantastisk...

Nyder I den grad mine ting fra dig... tusind tak igen...

Knuuus
Loppe

Anonym sagde ...

Hej Iben! Den er jeg med på... vil gerne styles. God weekendt og hils din søster. Knusser Marianne :0))

Sussi / Sussinghurst sagde ...

helt stille her, jeg skal ikke nyde noget :-) ..... men jeg vil gerne se billeder af den stylede vinder :-))

Mette sagde ...

Super fed idé :)

AR sagde ...

Lækkert, ville da bare være super. PS dejlig side at blive inspireret af.....;0)