tirsdag den 29. november 2011

Romantisk jul....





10 kommentarer:

Marina sagde ...

Meget fint. Julet og romantisk på en gang.

Klokkeblomst sagde ...

hvor er de smukke Iben. Du er simpelthen så kreativ.... jeg er også ved at få min blog op og kører... skal bare lige lære at finde hoved og hale i det hele:-)

hilsen Nina
klokkeblomst

Lisbeth sagde ...

Rigtig sød dekoration det er så fint med blonde og medaljon - når jeg forsøger mig med sådan noget ser det så kluntet ud.

Signe sagde ...

En rigtig tøse-dekoration - hvor er den bare sød :-)

Staudefeen sagde ...

Hvor ser det flot ud, Iben.

Du har altså en evne til at få det til at se helt rigtigt ud, selvom der er glitter og kugler.... Ved ikke, hvad det er... ofte synes jeg, at mange juledekorationer ser lidt "trashy" ud, hvis der er for meget glitter osv., men det gør dine aldrig! ;-)

Kh. Marlene

Birgitte sagde ...

Nej, hvor du altså bare kan!

Landbohaven sagde ...

smuk juledekoration.

Sussi.Sussinghurst sagde ...

nøøøøøjjjjj!!

Gro sagde ...

Åhhh hvor er alt bare smukt! Jeg har jo lige rullet ned over dine indlæg for de sidste dage :-)Det er helt fantastisk som du kan kombinere tingene.
Mine evner rækker ikke så langt ;-)
Smuk romantisk jule du får!
Knus Gro

Helle sagde ...

Smuk!