søndag den 27. november 2011

Lysestage dekoreret i lyserøde, grå og brune farver........









9 kommentarer:

Vibe sagde ...

Meget smuk, romantisk og naturligt. Du er skrap.

Zep sagde ...

Jeg er totalt solgt!

Hjerteligst

Diana`s sagde ...

hej iben . hvor ser den dejlig ud..er det en hængende lysekrone du har bundet på?? jeg håber du har haft en dejlig travl lørdag søndag..jeg har ikke haft det store besøg i dag , så tiden er blevet brugt på at producere :)
kan du ikke sms til mig så jeg igen har dit nr..hmm tabte min nye mobil i en krus kaffe..og det kan den ikke så godt tåle.:) mig og mobiler !! så nu er din fine demo væk..jeg har lige et tillægs spørgsmål til dig ,som ikke behøver svar her påbloggen..knus og kram herfra det forblæste midt jylland...diana

TANTE GRØN sagde ...

Iiiiiiiiiiiihben....da fik jeg morgenkaffen galt i halsen!!!!:o) Er du gal, hvor er den smuk. Nu har du da fuldstændig overgået digselv. Din lysdekoration er fuldstændig udenfor kategori. Sikke en stemning, den giver. Og smuk smuk smuk med smuk på............suuuuk, hvor er du bare god!!!

Jeg har jo selv en lysestage magen til. Jeg tror jeg sætter den på cyklens baggagebærer og cykler ned til dig, så jeg kan få dig til at dekorere min. Håber jeg når ned til dig inden jul:o)

Stort knus til dig min talentfulde blomstergudinde

Landbohaven sagde ...

Hvor er den smuk.
Tak for kigget.

Sussi / Sussinghurst sagde ...

oh, mums for mine øjne

Birgitte sagde ...

Den er meget smuk - virkelig romantisk og julet.

bente sagde ...

Ja den virkelig smuk din lysestage. Meget yndig og feminin. Håber at salget går strygende for med de yndigheder du præsterer, må der være kø udenfor butikken. Jeg tror jeg må sende dit link til min familie på Fyn, så de kan købe noget smukt.
Lille citat fra bogen Haveelskere: Skilt hos blomsterhandler: »Send blomster til én du holder af. Mens du er i gang, glem ikke konen!«

Iben sagde ...

Hej Diana, Lysestagen / kronen..kommer fra noget der hedder `Rosenbuen`, som laver forskellige skønne sager i jern, stativer m.m.

TANTE GRØN ...du cykler bare nu...hvornår kan du så være her ? :) :) :)